Skip to main content

vedoucí oddělení spisové služby a služeb veřejnosti odboru kancelář ředitele (m, ž)

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 30810 Kč - 44770 Kč

Termín uzávěrky: 9. 4. 2025

Zveřejněno: 25. 3. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Hledáme uchazeče, který nejen rozumí spisové službě, ale dokáže ji modernizovat!

Pokud máte zkušenosti s řízením spisové služby, orientujete se v digitalizaci
a máte vizi pro inovace, jste ideální kandidát!

 

Co vás na této pozici čeká?

  • odpovědnost za spisovou službu v souladu s platnou legislativou a právními předpisy
  • koordinace a zajištění kvalitních služeb veřejnosti (Czech POINT, podatelna, pokladna) s důrazem na zjednodušení procesů
  • implementace inovací – robotická automatizace rutinních procesů, digitalizace dokumentů
    a modernizace systémů
  • úzká spolupráce s ostatními odbory na zlepšování procesů a zavádění nových postupů
  • prosazování změn a optimalizace postupů ve spisové službě a souvisejících administrativních procesech
  • efektivní vedení týmu 10 kolegů, se zodpovědností za dosažení stanovených cílů

 

Koho hledáme?

  • vysokoškolsky vzdělaného odborníka (magisterský studijní program)
  • profesionála s výbornou znalostí legislativy spisové služby a její praktické aplikace
  • kandidáta orientovaného na kvalitu a modernizaci veřejné správy
  • aktivního leadera, který umí komunikovat napříč odbory a efektivně prosazovat změny s ohledem na potřeby úřadu
  • manažera se zkušenostmi s řízením týmu, projektovým managementem a digitalizací procesů

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • práci s reálným dopadem na modernizaci úřadu
  • prostor pro inovace, podporu zavádění nových technologií a zlepšování procesů
  • špičkové manažerské vzdělávání
  • atraktivní platové podmínky a osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
  • pružnou pracovní dobu
  • pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
  • Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školu
  • neformální akce, příjemný pracovní kolektiv

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 13 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 od 01.05.2025, případně dle dohody

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 09.04.2025.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět            na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Martin Koníček

vedoucí odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 261, e-mail: konicek.martin@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

Těšíme se na setkání s vámi!