Skip to main content

Vedoucí koncepčního oddělení – odbor sociálních věcí

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Pardubický kraj

Popis zaměstnavatele:

Krajský úřad Pardubického kraje

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden:

Místo výkonu práce: Pardubice

Odměna:

Termín uzávěrky: 3. 7. 2023

Zveřejněno: 2. 6. 2023

Kontakty

Kontaktní osoba: Bc. Petra Svatoňová

Kontaktní telefon: 466026191

Kontaktní email: petra.svatonova@pardubickykraj.cz

Další kontakt: Ing. Helena Zahálková

Místo výkonu práce:  Pardubický kraj – Krajský úřad Pardubického kraje

Platové zařazení:  12. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády

č. 341/2017 Sb.)

Charakteristika vykonávané činnosti:

Vedoucí koncepčního oddělení vede tým 7 pracovníků a zabezpečuje výkon samosprávné a přenesené působnosti kraje v oblastech:

  • sítě sociálních služeb, střednědobého plánování sociálních služeb
  • metodického řízení a kontroly sociální práce a veřejného opatrovnictví na obcích Pk
  • metodického řízení a kontroly v oblasti prevence kriminality, protidrogové problematiky, národnostní a etnické problematiky
  • mezirezortní spolupráce v oblasti reformy psychiatrické péče
  • rozvoje neziskového sektoru
  • naplňování koncepce rodinné politiky kraje
  • rozvojových projektů k naplňování koncepcí Pk na úseku sociálních věcí a neziskového sektoru

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání sociálního směru (popřípadě středoškolské vzdělání sociálního směru s min. praxí v oboru 5 let)
  • praxe v sociální oblasti min. 2 roky, znalost systému sociálních služeb podmínkou
  • orientace v metodách plánování sociálních služeb, zjišťování potřeb, řízení a financování sociálních služeb a dalších výše uvedených agendách
  • orientace v legislativě a aktuálních koncepcích a trendech poskytování sociální péče
  • manažerské dovednosti a organizační schopnosti, týmová spolupráce
  • koncepční a inovativní myšlení, schopnost analýzy a interpretace dat
  • orientace v systému veřejné správy výhodou
  • flexibilita, zodpovědnost, spolehlivost a ochota se vzdělávat
  • vysoké pracovní nasazení
  • standardní znalost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny B podmínkou
  • znalost českého jazyka podmínkou

 

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:

  • přesné označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče
  • telefonní kontakt
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:

  • profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se dopravní problematiky
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • osvědčení vydané MV podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení)
  • čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb.

Předpokládaný termín nástupu: dohodou (PP na dobu neurčitou)

Lhůta pro podání přihlášky: do 3. 7. 2023

Způsob podání přihlášky: písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje

oddělení personálních věcí a vzdělávání

Komenského náměstí 125

532 11  Pardubice