správce/správkyně rozpočtu se zaměřením na oblast financování oddělení rozpočtu a financování odboru ekonomického
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč
Termín uzávěrky: 26. 2. 2025
Zveřejněno: 11. 2. 2025
Pokud máte zájem o finanční řízení a touhu přispět k rozvoji regionu, jste na správném místě! Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který si váží odbornosti a týmové spolupráce.
Charakteristika vykonávané práce:
- Agenda financování Jihomoravského kraje: prostřednictvím příjmů, přijatých dotací a úvěrových zdrojů.
- Provádí úvěrovou politiku ve vztahu k Evropské investiční bance a dalším subjektům.
- Sleduje ekonomické ukazatele dle požadavků Evropské investiční banky a dalších subjektů.
- Připravuje podklady pro přijetí úvěrů a zajišťuje jejich splátky.
- Sleduje uvolňování a čerpání finančních prostředků z úvěrů.
- Poskytuje poradenskou a metodickou činnost odvětvovým odborům k čerpání úvěrů.
- Sleduje vývoj finančních zdrojů a zadluženost kraje.
- Zabezpečuje činnosti v souvislosti se zhodnocováním volných zdrojů kraje a spolupracuje při tom s bankami.
- Podílí se na zpracování významných dokumentů v oblasti finančního řízení: rozpočet kraje, závěrečný účet, finanční výhled.
- Plní funkci správce rozpočtu podle zákona o finanční kontrole, sleduje vývoj příjmů a výdajů kraje, provádí rozpočtová opatření.
- Vede agendu peněžních fondů kraje.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- studijní obor: nejlépe financování veřejných rozpočtů, rozpočetnictví ÚSC a bankovnictví
- zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru),
- další požadavky:
- dobrá znalost nástrojů Microsoft Office (především Excel)
- ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
- analytické myšlení
- schopnost týmové spolupráce, komunikační schopnosti
- schopnost nárazově absorbovat velké množství informací
- odolnost vůči zátěži
- samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě u v centru Brna
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál 116 Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
- Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
- po zapracování možnost práce z domova jeden den v týdnu
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, nebo dle domluvy
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.02.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Marcela Dušková,
vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru ekonomického
telefon 541 651 293, email: duskova.marcela@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!