Skip to main content

správce/správkyně rozpočtu se zaměřením na oblast financování oddělení rozpočtu a financování odboru ekonomického

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč

Termín uzávěrky: 26. 2. 2025

Zveřejněno: 11. 2. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Pokud máte zájem o finanční řízení a touhu přispět k rozvoji regionu, jste na správném místě! Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který si váží odbornosti a týmové spolupráce.

 

Charakteristika vykonávané práce:

  • Agenda financování Jihomoravského kraje: prostřednictvím příjmů, přijatých dotací a úvěrových zdrojů.
  • Provádí úvěrovou politiku ve vztahu k Evropské investiční bance a dalším subjektům.
  • Sleduje ekonomické ukazatele dle požadavků Evropské investiční banky a dalších subjektů.
  • Připravuje podklady pro přijetí úvěrů a zajišťuje jejich splátky.
  • Sleduje uvolňování a čerpání finančních prostředků z úvěrů.
  • Poskytuje poradenskou a metodickou činnost odvětvovým odborům k čerpání úvěrů.
  • Sleduje vývoj finančních zdrojů a zadluženost kraje.
  • Zabezpečuje činnosti v souvislosti se zhodnocováním volných zdrojů kraje a spolupracuje při tom s bankami.
  • Podílí se na zpracování významných dokumentů v oblasti finančního řízení: rozpočet kraje, závěrečný účet, finanční výhled.
  • Plní funkci správce rozpočtu podle zákona o finanční kontrole, sleduje vývoj příjmů a výdajů kraje, provádí rozpočtová opatření.
  • Vede agendu peněžních fondů kraje.

 

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe financování veřejných rozpočtů, rozpočetnictví ÚSC a bankovnictví
  • zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru),
  • další požadavky:
    • dobrá znalost nástrojů Microsoft Office (především Excel)
    • ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
    • analytické myšlení
    • schopnost týmové spolupráce, komunikační schopnosti
    • schopnost nárazově absorbovat velké množství informací
    • odolnost vůči zátěži
    • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita.

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě u v centru Brna
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
  • Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • po zapracování možnost práce z domova jeden den v týdnu
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

 

Místo výkonu práce:      Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Termín nástupu:              co nejdříve, nebo dle domluvy

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.02.2025.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:           Ing. Marcela Dušková,
vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru ekonomického
telefon 541 651 293, email: duskova.marcela@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail:
musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!