Skip to main content

Regionální exportní konzultant

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest

Popis zaměstnavatele:

Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v České republice. Jedním z hlavních cílů CzechInvestu je přeměna České republiky v inovačního lídra Evropy. CzechInvest je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR. Založen byl v roce 1992.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Administrativa

Počet hodin za týden:

Místo výkonu práce: Olomouc

Odměna:

Termín uzávěrky: 10. 7. 2023

Zveřejněno: 22. 6. 2023

Kontakty

Kontaktní osoba: Markéta Bukačová

Kontaktní telefon: +420 601 130 445

Kontaktní email: olomouc@czechinvest.org

Další kontakt: marketa.bukacova@czechinvest.org

Agentura CzechInvest díky svému regionálnímu, centrálnímu a mezinárodnímu působení zajišťuje komplexní služby pro své klienty. Stále více se zaměřujeme na inovativní projekty s cílem zvýšit technologickou úroveň České republiky.

Jsme CzechInvest. Tým profesionálů, kteří jsou na svou práci hrdí, a kteří chtějí propagovat Českou republiku jako vhodné místo pro podnikání i k životu. Na pozici  REGIONÁLNÍ EXPORTNÍ KONZULTANT pro Olomoucký a Zlínský kraj  budete vyhledávat podnikatelský a exportní potenciál ve svěřeném regionu.

Nejsme běžná státní správa. Spojujeme a podporujeme podnikatele, stojíme u vzniku zajímavých firem a kultivujeme podnikatelské prostředí.
Je to pro tebe zajímavá výzva? Pokud ano, staň se součástí týmu CzechInvest.

Co bude tvým cílem?

  • vyhledávání a akvizice nových klientů s exportním potenciálem
  • vyhledávání podnikatelských a exportních partnerů ve svěřených regionech
  • konzultační činnost služeb agentury CzechTrade a předávání nových kontaktů na centrálu CzechTrade
  • účast na organizaci marketingových akcí společností CzechInvest a CzechTrade – konzultační dny, semináře atp.

Bez čeho se neobejdeš?

  • orientace na klienta a výsledek – drive obchodního zástupce výhodou
  • schopnost vyhledávat a vyhodnocovat informace
  • komunikačních dovedností, sociální smělosti a asertivity
  • proaktivity, samostatnosti a schopnosti dotahovat věci do konce
  • angličtiny alespoň na úrovni B2 – psaní ani mluvení v angličtině ti nedělá problémy
  • zkušenost z období pozice výhodou, není však podmínkou
  • diplom z VŠ (minimálně Bc.)
  • řidičského průkazu B – aktivní řidič

Co ti na oplátku nabízíme?

  • poloviční pracovní úvazek – 0,5 HPP
  • pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s předpokladem navazujícím na dlouhodobou spolupráci
  • nástup ihned nebo dohodou
  • možnost občasné práce z domova a flexibility pracovní doby
  • osobní i profesní rozvoj – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na akcích nebo dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
  • 5 týdnů dovolené a sick days – kráceno dle výše úvazku
  • systém benefitů (stravenky v hodnotě 120 Kč, jazykové kurzy, osobní i profesní rozvoj, příspěvek 500 Kč/měs. na multisport kartu/penzijní pojištění nebo využití v rámci benefitu programu)
  • pracoviště v regionální kanceláři CzechInvestu v Olomouci

Zaujali jsme tě? Pošli nám prostřednictvím níže uvedené webové stránky životopis – chceme tě poznat blíž. Když budeme mít pocit, že se ti u nás bude líbit, setkáme se osobně.

https://www.czechinvest.org/cz/CzechInvest/Kariera/Regionalni-exportni-konzultant-0,5-HPP-Olomouc

Markéta Bukačová
Personální manažer
+420 601 130 445