Skip to main content

Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana (pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou)

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 21530 Kč - 30 920 Kč

Termín uzávěrky: 3. 6. 2025

Zveřejněno: 19. 5. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Jste pečlivou, pracovitou a komunikativní osobou, která se chce podílet na správě veřejných financí a rozvoji Jihomoravského kraje? Nabízíme vám příležitost využít a rozšířit své znalosti v oblasti ekonomiky, účetnictví a veřejné správy. Připojte se k našemu týmu, získejte cenné zkušenosti s koordinací dotačních projektů a komunikací s žadateli a přispějte k rozvoji regionu!

 

Charakteristika vykonávané práce: Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy.

Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí.

 

Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory
  • znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích
  • zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
  • praxi ve veřejné správě (výhodou)

 

Nabízíme:

  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.300 Kč/měsíc,
  • Edenred Benefits Card ve výši 14.000 Kč/rok,
  • zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
  • firemní mateřskou školku,
  • široké možnosti dalšího vzdělávání.

 

Místo výkonu práce:      Žerotínovo náměstí 449/3, Brno.

Platové podmínky:         platová třída 8 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu.

Termín nástupu:              co nejdříve, dle dohody.

 

 

Strukturovaný profesní životopis s označením obsazované pozice zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.06.2025.

 

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Arnošt Juda

vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana

telefon 541 658 831, e-mail: juda.arnost@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele,
tel.: 541 651 205, email:
musilova.jana@jmk.cz

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

 

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!