Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana (pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou)
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 21530 Kč - 30 920 Kč
Termín uzávěrky: 3. 6. 2025
Zveřejněno: 19. 5. 2025
Jste pečlivou, pracovitou a komunikativní osobou, která se chce podílet na správě veřejných financí a rozvoji Jihomoravského kraje? Nabízíme vám příležitost využít a rozšířit své znalosti v oblasti ekonomiky, účetnictví a veřejné správy. Připojte se k našemu týmu, získejte cenné zkušenosti s koordinací dotačních projektů a komunikací s žadateli a přispějte k rozvoji regionu!
Charakteristika vykonávané práce: Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory
- znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích
- zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
- pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
- praxi ve veřejné správě (výhodou)
Nabízíme:
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- pružnou pracovní dobu
- příspěvek na stravování 116 Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.300 Kč/měsíc,
- Edenred Benefits Card ve výši 14.000 Kč/rok,
- zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
- firemní mateřskou školku,
- široké možnosti dalšího vzdělávání.
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 449/3, Brno.
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu.
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody.
Strukturovaný profesní životopis s označením obsazované pozice zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.06.2025.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
telefon 541 658 831, e-mail: juda.arnost@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele,
tel.: 541 651 205, email: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!