Skip to main content

Referent/referentka sociálních věcí – registrace oddělení registrace sociálních služeb odboru sociálních věcí

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč

Termín uzávěrky: 25. 11. 2024

Zveřejněno: 8. 11. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Charakteristika vykonávané práce: zajištění komplexního výkonu registrace v rámci poskytování sociálních služeb v Jihomoravském kraji, posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb při posuzování žádostí
o registraci a kontrolu jejich plnění. Dále referent zajišťuje zpracování správního řízení ve věci žádostí o registrace poskytovatelů sociálních služeb. Vede a zpracovává registr v písemné podobě, zajišťuje zpracování registru
i v elektronické podobě. Podílí se na zpracování metodických materiálů procesu registrace poskytovatelů sociálních služeb atd.

 

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe sociální služby, sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika apod.
  • zvláštní odborná způsobilost sociálních službách (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • znalosti oboru: výborná znalost zákona o sociálních službách a prováděcí vyhlášky, zejména problematiky podmínek registrace, ale i jednotlivých druhů sociálních služeb, personálního zajištění, materiálně technických podmínek poskytování sociálních služeb, povinnosti poskytovatelů sociálních služeb, znalost Doporučených postupů MPSV a dalších metodických materiálů agendy registrací atd.
  • praxe: vítána v agendách sociálních služeb nebo ve veřejné správě,
  • rutinní splnění podmínek stanovených v § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • jazykové znalosti: vítány
  • další požadavky:
    • schopnost aktivně řešit problémy
    • schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita,
    • velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti,
    • schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu,
    • schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy,
    • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,
    • prezentační schopnosti: veřejně i on-line prostředí (MS Teams, apod.)
    • dobrá uživatelská znalost MS Office,
    • řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

 

Místo výkonu práce:      pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu

Termín nástupu:              od 01.01.2024, nebo dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 25.11.2024.

 

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        JUDr. Libuše Holasová

vedoucí oddělení registrace sociálních služeb, odboru sociálních věcí

telefon 541 652 185, e-mail: holasova.libuse@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

Těšíme se na setkání s vámi!