referent/referentka přezkoumávání hospodaření (kontrolor/kontrolorka) oddělení přezkumu obcí odboru kontrolního a právního
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 24790 Kč - 35770 Kč
Termín uzávěrky: 19. 3. 2025
Zveřejněno: 4. 3. 2025
Charakteristika vykonávané práce: referent/ka přezkoumávání hospodaření přezkoumává hospodaření obcí, měst a dobrovolných svazků obcí Jihomoravského kraje, které o něj požádají. Sestavuje plán přezkoumávání, monitoruje jeho dodržování a provádí operativní změny. Zpracovává na základě zjištění zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření, spolupracuje s kontrolní skupinou při projednání a předání zprávy, případně při vypořádání námitek.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou*
- studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa
- podmínka praxe: minimálně 3 roky praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání (viz. § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí)
- zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
- znalosti oboru: přezkoumání hospodaření územních celků, účetnictví, rozpočet, majetková oblast, veřejné zakázky, finanční kontrola, mzdová agenda a odměňování členů zastupitelstev, další právní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
- schopnost samostatné i týmové práce
- schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
- tvůrčí a analytické myšlení
- dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
- uživatelská znalost MS Office
- ochota se dále vzdělávat a aplikovat získané znalosti
- pečlivost, zodpovědnost, pracovitost.
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
*Pozn. V souladu s ustanovením § 3 odst. 3 písm. a) nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s ustanovením § 5 odst.
1 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, ve znění pozdějších předpisů.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
- 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
- pružnou pracovní dobu,
- příspěvek na stravování 116 Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 300 Kč/měsíc,
- příspěvek na Edenred Benefit Card ve výši 14 000 Kč/rok,
- zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení,
- firemní mateřskou školku,
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
- pracovní prostředí s moderním vybavením.
Místo výkonu práce: Cejl 73, BRNO
Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 19.03.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Marek Kupka, vedoucí oddělení přezkumu obcí odboru kontrolního a právního,
telefon 541 653 326, e-mail: kupka.marek@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!