Referent/referentka ekonomiky, metodiky a kontroly oddělení koncepce a plánování odboru sociálních věcí
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč
Termín uzávěrky: 18. 10. 2024
Zveřejněno: 2. 10. 2024
Charakteristika vykonávané práce:
- budete provádět finanční kontroly účelového využití dotací poskytnutých z rozpočtu Jihomoravského kraje u poskytovatelů sociálních služeb,
- podílet se na hodnocení žádostí o dotace,
- zpracovávat strategické dokumenty v oblasti financování a kontroly sociálních služeb,
- zajišťovat metodickou a konzultační činnost obcím a poskytovatelům sociálních služeb,
- jedná se o zajímavou týmovou práci nejen v terénu, kde uchazeči využijí své znalosti a komunikační dovednosti, také budou řešit individuální případy v oblasti kontroly, spolupracovat s dalšími správními orgány (Ministerstvo financí, Inspektorát práce atd.).
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- studijní obor: nejlépe ekonomický nebo sociální směr
- zvláštní odborná způsobilost při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
- znalosti oboru: agenda sociálních služeb, zejména jejich financování, dotační politika ČR v oblasti sociálních služeb, role krajů v systému sociálních služeb, účetní a ekonomické vazby související s provozem organizace (zejm. NNO)
- praxe: vítána v ekonomických agendách sociálních služeb nebo samospráv, zejména v oblastech financování sociálních služeb a veřejných služeb
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 313/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- jazykové znalosti: vítány
- další požadavky:
- schopnost aktivně řešit problémy
- schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost a adaptabilita
- velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
- schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
- schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
- prezentační schopnosti: veřejně i on-line prostředí (MS Teams, apod.)
- dobrá uživatelská znalost MS Office
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.10.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Alena Novotná, DiS.,
vedoucí oddělení koncepce a plánování, odboru sociálních věcí
telefon 541 652 178, e-mail: novotna.alena@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!