Skip to main content

Referent/referentka ekonomiky, metodiky a kontroly oddělení koncepce a plánování odboru sociálních věcí

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč

Termín uzávěrky: 18. 10. 2024

Zveřejněno: 2. 10. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Charakteristika vykonávané práce:

  • budete provádět finanční kontroly účelového využití dotací poskytnutých z rozpočtu Jihomoravského kraje u poskytovatelů sociálních služeb,
  • podílet se na hodnocení žádostí o dotace,
  • zpracovávat strategické dokumenty v oblasti financování a kontroly sociálních služeb,
  • zajišťovat metodickou a konzultační činnost obcím a poskytovatelům sociálních služeb,
  • jedná se o zajímavou týmovou práci nejen v terénu, kde uchazeči využijí své znalosti a komunikační dovednosti, také budou řešit individuální případy v oblasti kontroly, spolupracovat s dalšími správními orgány (Ministerstvo financí, Inspektorát práce atd.).

 

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe ekonomický nebo sociální směr
  • zvláštní odborná způsobilost při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • znalosti oboru: agenda sociálních služeb, zejména jejich financování, dotační politika ČR v oblasti sociálních služeb, role krajů v systému sociálních služeb, účetní a ekonomické vazby související s provozem organizace (zejm. NNO)
  • praxe: vítána v ekonomických agendách sociálních služeb nebo samospráv, zejména v oblastech financování sociálních služeb a veřejných služeb
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 313/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • jazykové znalosti: vítány
  • další požadavky:
  • schopnost aktivně řešit problémy
  • schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost a adaptabilita
  • velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
  • schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
  • schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy
  • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
  • prezentační schopnosti: veřejně i on-line prostředí (MS Teams, apod.)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office
  • řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka

 

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

 

Místo výkonu práce:      pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu

Termín nástupu:              co nejdříve, dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.10.2024.

 

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Alena Novotná, DiS.,

vedoucí oddělení koncepce a plánování, odboru sociálních věcí

telefon 541 652 178, e-mail: novotna.alena@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

Těšíme se na setkání s vámi!