referenta/referentky evropských fondů referent/ka oddělení strategického rozvoje odboru regionálního rozvoje

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Kategorie: Administrativa

Místo výkonu práce: Brno

Typ úvazku: Práce na HPP

Odměna: OD 22.980,- KČ DO 33.790,- KČ DLE DÉLKY PRAXE (MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN)

Termín uzávěrky: 15. 11. 2021

Zveřejněno: 8. 11. 2021

Kontakty

Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavel Fišer, Ph.D.

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: Martina Kučerová

Charakteristika vykonávané práce:

Referent/referentka komplexně koordinuje přípravu a realizaci víceletých projektů neinvestičního charakteru, které jsou speciálně zaměřeny na rozvoj lidských zdrojů, vzdělávání, integraci cizinců s dopadem do území části nebo celého Jihomoravského kraje; úzce spolupracuje s projektovým týmem; vytváří podmínky pro partnerskou spolupráci v oblasti integrace cizinců se samosprávami, státní správou, podnikatelskými subjekty, neziskovými organizacemi a veřejností, zajišťuje provázanost aktivit v oblasti integrace cizinců  a spolupracuje při naplňování strategických cílů v této oblasti; zajišťuje systém monitorovací a kontrolní činnosti projektů; iniciuje a kompletně zajišťuje realizaci vzdělávacích aktivit pro cizince, odborných seminářů s cizineckou tématikou v území kraje (včetně propagace, komunikace s účastníky a lektory, evidence v databázích); vyhledává a kontaktuje potenciální klienty integračních služeb, monitoruje potřeby jednotlivců; komunikuje s cizinci na denní bázi a poskytuje jim základní poradenství a zabezpečuje publicitu v oblasti integrace cizinců v Jihomoravském kraji; aj.

 

Kontaktní pracovník:        Ing. Bc. Pavel Fišer, Ph.D., vedoucí oddělení strategického rozvoje,    odboru regionálního rozvoje, telefon 541 651 348.

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe sociální práce, veřejná a sociální politika, lidské zdroje, projektové a finanční řízení, regionální geografie a rozvoj
  • znalosti oboru: práce s neziskovými organizacemi, integrace cizinců, analýza dat, znalost problematiky finanční podpory z fondů EU
  • jazykové znalosti: anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni, znalost dalšího cizího jazyka výhodou (ruština, ukrajinština, vietnamština)
  • praxe: vítána praxe v práci s cizinci, organizaci vzdělávání, spolupráce s neziskovým sektorem, ve veřejné správě v oblasti při přípravě a realizaci projektů spolufinancovaných z finančních zdrojů EU, participací veřejnosti na věcech veřejných
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • dovednost pracovat na PC (Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Outlook, Internet),
    •  znalost práce s databázemi a evidenčními systémy,
    •  tvůrčí pracovní schopnosti, flexibilita, kreativita,
    •  aktivní přístup,
    •  znalosti o regionu (Jihomoravský kraj),
    •  výborný písemný a slovní projev,
    •  analytické myšlení, kreativita,
    •  pracovitost, pečlivost,
    •  vedení dokumentace projektu,
    •  schopnost týmové práce,
    •  ochota se dále vzdělávat,
    •  samostatnost, odpovědnost, umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti).

 

Nabízíme:

  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
  • dobrý pracovní kolektiv,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • pět týdnů dovolené, sick days,
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card,
  • zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení,
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.

Platové podmínky:            se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11 (dle délky praxe + možnost osobního ohodnocení a odměn).

Pokud Vás obsazované místo zaujalo, bližší informace naleznete na www.jmk.cz – volná místa.

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás