hlavní účetní oddělení účetnictví odboru ekonomického

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Kategorie: Administrativa

Místo výkonu práce: Brno

Typ úvazku: Práce na HPP

Odměna: od 21.260,- Kč do 31.240,- Kč dle délky praxe (možnost osobního ohodnocení a odměn)

Termín uzávěrky: 20. 5. 2022

Zveřejněno: 6. 5. 2022

Kontakty

Kontaktní osoba: Ing. Jiří Wasserbauer

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: Martina Kučerová

Charakteristika vykonávané práce: zodpovědnost za vedení účetnictví o majetku Jihomoravského kraje – účtování o pořízení, zařazení, vyřazení a odpisech majetku, účtování pohledávek a závazků. Účtování peněžního fondu. Výkon pozice hlavní účetní ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, na svěřeném úseku účetnictví. Spolupráce s ostatními odbory JMK a příspěvkovými organizacemi JMK v oblasti majetku.

Kontaktní pracovník:     Ing. Jiří Wasserbauer, vedoucí oddělení účetnictví odboru ekonomického   tel. 541 651 278

 Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • vítána praxe zejména v oblasti účetnictví územních samosprávných celků a rozpočtové skladby (není podmínkou)
    • dobrá znalost nástrojů Microsoft Office (především Excel)
    • ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
    • schopnost týmové spolupráce, komunikační schopnosti
    • schopnost nárazově absorbovat velké množství informací
    • odolnost vůči zátěži
    • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita.

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • osobní přístup mentora během zkušební doby a jistota odborné podpory ze strany kolegů
  • pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv
  • příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, Edenred Card
  • zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení
  • firemní mateřskou školku
  • široké možnosti dalšího vzdělávání
  • možnost home office jeden den v týdnu.

Platové podmínky:            se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 10 (dle délky praxe + možnost osobního ohodnocení a odměn).

Termín nástupu:                 01.09.2022 – popř. dle dohody.

Pokud Vás obsazované místo zaujalo, bližší informace naleznete na www.jmk.cz – volná místa. Všem zájemcům děkujeme!

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás