Skip to main content

Delivery / Onboarding Consultant

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Circularo Europe s.r.o.

Popis zaměstnavatele:

Circularo je mezinárodní Scaleup, který pomáhá firmám s jejich digitální transformací. Náš produkt umožňuje řešit elektronické podpisy, oběh dokumentů, interní a externí schvalování a mnoho dalšího. Přes 7 let úspěšně působíme na mezinárodních a evropských trzích a neustále expandujeme do nových zemí.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: IT

Počet hodin za týden:

Místo výkonu práce: Olomouc / remote

Odměna: 45 000 Kč - 70 000 Kč

Termín uzávěrky: 12. 2. 2023

Zveřejněno: 12. 1. 2023

Kontakty

Kontaktní osoba: Tereza Jeništová

Kontaktní telefon: 737442844

Kontaktní email: careers@circularo.com

Další kontakt:

Jsme Circularo, mezinárodní Scaleup vyvíjející software na digitální podpisy, aktuálně rozšiřujeme náš Support & Delivery team a hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Delivery / Onboarding Consultant.

Hledáme parťáka, který za nás bude komunikovat a udržovat vztahy se zákazníky a partnery, nebude pro něj problém pochopit technický problém a bude odpovídat tak, aby to pochopil běžný uživatel.

Pokud jsi komunikativní, cílevědomý, samostatný člověk a máš chuť se učit novým věcem, rádi tě přivítáme mezi nás. Staneš se součástí týmu přibližně 40 lidí pracujících z officů v Česku i ve světě.

Co bude Tvou pracovní náplní?

Zajišťovat hladký onboarding nových zákazníků, zejména pak konfiguraci produkčního prostředí a jejich zaškolení
Analýza požadavků zákazníků a návrh optimálního řešení v rámci naší standardní nabídky
Podílet se na Proof of Concepts / Pilotních projektech pro nové zákazníky
Pro vybrané významné zákazníky fungovat jako klíčový kontakt s dobrou znalostí prostředí klienta
Konzultace s vývojáři ohledně proveditelnosti řešení
Udržování vztahu s klientem / odpovědnou osobou na straně zákazníka
Spolupráce s ostatními členy týmu

Co Ti můžeme nabídnout?

Práci v mladé a dynamické mezinárodní firmě
Příležitost pracovat se zajímavými klienty
Možnost podílet se na rozvoji skvělé platformy
Flexibilní pracovní dobu a home office dle domluvy
25 dní dovolené a 3 sick days
Zaměstnanecké benefity (Příspěvek na stravu, příspěvek na dovolenou…)
Veškeré zařízení potřebné k tomu, aby se ti pracovalo co nejlépe (notebook, monitor, telefon…)
Možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu
Osobní jednání a uvolněnou atmosféru. Nejsme korporát 🙂
Ohodnocení na základě tvých zkušeností a znalostí (45 000 Kč – 70 000 Kč)

Co z Tebe udělá vhodného kandidáta?

Výborné komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
Cítíš se komfortně v komunikaci s lidmi, které neznáš
Tvůj mateřský jazyk je čeština, ale angličtina ti nedělá žádný problém
(pokud se u nás chceš dlouhodobě rozvíjet, je to nutnost)
Flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost
Znalosti JSON, Linux/GNU Tools (grep, ssh, etc.), Docker, Elasticsearch, HTML/CSS výhodou
Znalost ticketovacích systémů výhodou

Forma spolupráce

Jedná se o full time pozici s možností práce na HPP nebo IČO dle dohody. Máme oddělení v různých městech v ČR (Vývoj v Plzni, Sales&Marketing v Praze a Support&Delivery v Olomouci), kde se můžeš potkat s týmem, ale pokud chceš pracovat z domova nebo z jiného města, není to pro nás problém.