Skip to main content

DigiUP 5: Jak „prodat“ brand na sítích

Jak prodat svoji „značku“ na sítích, proč i jak se o ni starat. O tom vám bude v rámci dalšího dílu cyklu DIGIUP povídat Ondřej Martínek, specialista komunikace & event manager z oddělení komunikace naší univerzity. Jak říká, doby, kdy stačilo něco „napsat na fejs“ jsou dávno pryč. Digitální nástroje marketérů i způsoby využití těch stávajících se mění rychleji než algoritmy Facebooku. Kterým platformám a nástrojům se má smysl dnes věnovat v rámci brandingu, a kde je naopak dobré přestat házet hrách na virtuální zeď. Ondřej Martínek se proto zaměří na tradiční i méně obvyklé příklady propagace značky Univerzity Palackého, ale dalších projektů, na nichž pracoval.

Před začátkem akce ti pošleme link na webinář, který proběhne na platformě Zoom, na tvůj email.


Registrace je umožněna jen studentům a zaměstnancům po přihlášení

Datum: 11. 11. 2020

Čas: 16:00

Místo: 
Webinář