Skip to main content

referent ochrany obyvatelstva (m, ž) oddělení krizového řízení a obrany odboru kancelář ředitele

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: ŽEROTÍNOVO NÁMĚSTÍ 3, BRNO

Odměna: OD 26.680KČ DO 38.570KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN

Termín uzávěrky: 28. 4. 2025

Zveřejněno: 11. 4. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

referent ochrany obyvatelstva (m, ž) oddělení krizového řízení a obrany odboru kancelář ředitele

 

Hledáme uchazeče, který vybuduje základy systému civilní ochrany kraje.

Tato pozice je určena uchazeči, který vidí smysl ve službě veřejnosti, vnímá smysl civilní obrany v současném bezpečnostním prostředí, a chce být u zrodu nového systému. Hledáme iniciativního kandidáta, který postupně vytvoří rámec této agendy – odpovědně, v součinnosti s kolegy a v legislativních souvislostech.

 

Jak bude vypadat váš první rok? Pozice se bude postupně rozvíjet.

Fáze 1 – orientace, porozumění, příprava (cca 6 měsíců)

  • seznámení s právními předpisy (např. zákony 412/2005 Sb., 239/2000 Sb., 240/2000 Sb.) mapování souvislostí v rámci krizového oddělení a jeho návazností
  • revize a systematizace existující dokumentace (plány, směrnice, evidence)
  • tvorba přehledů a podkladů jako základ budoucí agendy
  • získání osvědčení fyzické osoby na stupeň utajení Důvěrné

Fáze 2 – aktivní tvorba systému a vedení agendy

  • udržování a rozvoj dokumentace civilní ochrany (plány varování, evakuace, ukrytí aj.)
  • podílení se na přípravě a realizaci školení v oblasti krizové připravenosti
  • správa systému VegaD-2G
  • komplexní vedení agendy utajovaných informací
  • příprava cvičení, informačních kampaní a zapojení veřejnosti
  • zapojení do stálé pracovní skupiny krizového štábu kraje při řešení krizových situací (např. povodně, pandemie)

Koho hledáme? Hledáme člověka s chutí budovat, učit se a převzít odpovědnost.

Měl/a byste umět:

  • pracovat systematicky a samostatně
  • orientovat se v právních a odborných textech
  • tvořit přehlednou a srozumitelnou dokumentaci
  • nést odpovědnost i tam, kde chybí jasný návod
  • přemýšlet v souvislostech a komunikovat s kolegy napříč strukturami
  • vystupovat promyšleně, razantně a ustát si své odborné názory

 

Co očekáváme u kandidáta?

  • vysokoškolské vzdělání (ideálně v oblasti bezpečnostních studií)
  • schopnost samostatného studia a vyhledávání právních předpisů
  • výborné písemné dovednosti, smysl pro strukturu a pořádek
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office, výhodou GIS)
  • řidičský průkaz sk. B, ochotu cestovat v rámci kraje
  • ochotu absolvovat bezpečnostní prověrku NBÚ „Důvěrné“
  • diskrétnost, psychickou odolnost, flexibilitu při mimořádných událostech

Pokud vám dává smysl civilní obrana jako moderní služba veřejnosti, napište nám.

Co vám můžeme nabídnout?

  • možnost vybudovat nový systém a dát mu vlastní podobu
  • přímý dopad na bezpečnost obyvatel Jihomoravského kraje
  • podporu odborného růstu – školení, mentoring,
  • přátelský tým, neformální akce,
  • pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
  • Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školu

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 co nejdříve, případně dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 28.04.2025.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět            na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Aneta Macko Valoušková

vedoucí oddělení krizového řízení a obrany odboru kancelář ředitele

telefon 541 658 729, e-mail: macko.aneta@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

Těšíme se na setkání s vámi!

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.