Program a lektoři DigiUP
Úvod, jak propagovat značku
Kromě stručného úvodu do digitálního marketingu se dozvíte více o postupech a digitálních strategiích, které fungují ve virtuálním prostoru tak, aby se o vaší službě či produktu dozvědělo více lidí a jak na stránky přivést více návštěvníků.
Termín: 16. 10. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum UP, Křížkovského 511/8, Olomouc


Lukáš Koutný
je marketingový specialista na volné noze, fotograf, kameraman, cestovatel a umělecká duše. Je absolventem Marketingových komunikací na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
AI – výzvy a rizika v digitálním světě
Umělá inteligence rychle mění řadu postupů a rozšiřuje možnosti při tvorbě textového i obrazového materiálu v oblasti sociálních sítí i celého digitálního světa. Pojďte se dozvědět, co dnes umí AI a jaké jsou výzvy a rizika jejího používání při práci a učení.
Termín: 23. 10. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc


prof. Kamil Kopecký
je vysokoškolský pedagog na Univerzitě Palackého v Olomouci, který v rámci programů E-Bezpečí, Digidoupě a Mediální výchova spolupracuje i se základními a středními školami. Externě spolupracuje s desítkami dalších institucí, např. MŠMT, MVČR, Policie ČR is O2, Vodafone, Avastem, Microsoftem, Googlem, Facebookem atd. Podílel se jako garant a poradce na dětské verzí filmu V síti. Zaměřuje se především na rizikové formy komunikace v online prostředí, ochranu osobních údajů, mediální gramotnost a na využívání moderních IT technologií ve vzdělávání.
LinkedIn – jak být vidět
LinkedIn. Sociální profesní síť, která je dnes jednoznačně na vzestupu. Může pomoci při hledání práce, ale je to také to pravé místo pro budování osobní profesní značky a stále častěji je i u nás využíván pro employer branding – spokojení zaměstnanci jsou těmi nejlepšími a nejuvěřitelnějšími ambasadory. To vše při poměrně „rozumném“ poměru strávený čas – dosah. Pokud chcete zjistit, jak správně komunikovat na této platformě a co udělat, abyste „byli vidět“, pak přijďte na další díl DIGIUPu.
Termín: 30. 10. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum UP, Křížkovského 511/8, Olomouc


Adam Zbiejczuk
Webová analytika
Co všechno webová analytika umožňuje? V čem pomáhá, co všechno umí a čemu se při práci s ní vyhnout? Pojďte se dozvědět víc z tohoto zdánlivě složitého oboru, který usnadňuje všem online markeťákům jejich práci. Zjistíte, jak může být prospěšný i pro vás.
Termín: 6. 11. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum UP, Křížkovského 511/8, Olomouc


Tomáš Baxa
se zabývá „onlinem“ od roku 2006. V průběhu let se postupně věnoval vývoji webů, správě PPC kampaní a SEO – optimalizací pro vyhledavače. Po čase definitivně zakotvil u webové analytiky, na které ho baví jak technický, tak byznysový pohled na data. Své zkušenosti předává dál na různých přednáškách a školeních.
Sociální sítě v digitálním marketingu
Digitální marketing je ve výsledku dost odlišný od toho, jak navenek působí. Nejsou to nekonečné párty s influencery či kávičky s klienty. Poodhalte, jak správně spravovat sociální sítě, jak pro ně vytvářet chytlavý obsah a správně reportovat výsledky. A také to, jaké to je spolupracovat s velkými klienty.
Termín: 13. 11. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum UP, Křížkovského 511/8, Olomouc


Daniel Režný
je šéfem kreativního týmu digitální agentury Business Factory. Má za sebou 15 let zkušeností se správou sociálních sítí a desítky kilometrů nejrůznějších prezentací.
Jak vést výkonnostní kampaň na Instagramu
Chcete proniknout do tajů správně vedené marketingové kampaně na Instagramu? Zajímají vás současné trendy i to, jak správě kontrolovat a nastavovat účinek vaší reklamy na této síti? Tak přijďte na přednášku zaměřenou na reklamu na Instagramu a Facebooku pro eshopy, služby i nábor.
Termín: 20. 11. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum UP, Křížkovského 511/8, Olomouc


Ing. Lucie Horká
aktuálně pracuje na pozici externí finanční a marketingové ředitelky. Jejím úkolem je zabezpečit růst a ziskovost společností.
Její profesní cesta začala již při studiích na vysoké škole (Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně), kde pracovala ve studentské organizaci AIESEC a vedle toho brigádničila v kontaktním centru Komerční banky. V posledním ročníku magisterského studia se odstěhovala do Brna a nastoupila do reklamní agentury In creative, s.r.o. na pozici PPC Specialist pro reklamní systémy Google Ads, Sklik, Heureka.cz, Zboží.cz. Poté pokračovala na volnou nohu a vyměnila srovnávače zboží za sociální sítě. Během své kariéry pracovala pro drobné živnostníky, lokální i zahraniční značky.
AI jako fenomén v kreativních oblastech
Přednáška se zaměří na využívání moderních technologií v digitálním prostředí a také na to, jak umělá inteligence a její používání mění i svět kreativních oblastí. V digitálním věku je technologická gramotnost nezbytná. Investujte do svého rozvoje a buďte připraveni na digitální výzvy!
Termín: 27. 11. 2024 | 17:00
Místo: Kariérní centrum UP, Křížkovského 511/8, Olomouc


prof. Roman Jašek
je šéfem zlínského Ústavu informatiky a umělé inteligence, Fakulty aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati. Studoval magisterské studium na Univerzitě Palackého v Olomouci a titul Ph.D. získal na Univerzitě Karlově v Praze. Tématem jeho disertační práce bylo „Zavádění nových informačních a komunikačních technologií do ZŠ na regionální úrovni“. V roce 2016 byl jmenován profesorem. Zaměřuje se především na rizikové formy komunikace v online prostředí, ochranu osobních údajů, mediální gramotnost a na využívání moderních IT technologií ve vzdělávání.