Skip to main content

Program DigiUP


Úvod, jak propagovat značku

Kromě stručného úvodu do digitálního marketingu se dozvíte více o postupech a digitálních strategiích, které fungují ve virtuálním prostoru tak, aby se o vaší službě či produktu dozvědělo více lidí a jak na stránky přivést více návštěvníků

Termín: 16. 10. 2024 | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

Lukáš Koutný

Marketingový specialista na volné noze, fotograf, kameraman, cestovatel a umělecká duše je absolventem Marketingových komunikací na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. 

AI výzvy a rizika v digitálním světě 

Umělá inteligence rychle mění řadu postupů a rozšiřuje možnosti při tvorbě textového i obrazového materiálu v oblasti sociálních sítí i celého digitálního světa. Pojďte se dozvědět, co dnes umí AI a jaké jsou výzvy a rizika jejího používání při práci a učení. 

Termín: 23. 10. 2024 | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

prof. Kamil Kopecký

je vysokoškolský pedagog na Univerzitě Palackého v Olomouci, který v rámci programů E-Bezpečí, Digidoupě a Mediální výchova spolupracuje i se základními a středními školami. Externě spolupracuje s desítkami dalších institucí, např. MŠMT, MVČR, Policie ČR is O2, Vodafone, Avastem, Microsoftem, Googlem, Facebookem atd. Podílel se jako garant a poradce na dětské verzí filmu V síti. Zaměřuje se především na rizikové formy komunikace v online prostředí, ochranu osobních údajů, mediální gramotnost a na využívání moderních IT technologií ve vzdělávání. 

LinkedIn – jak být vidět

LinkedIn. Sociální profesní síť, která je dnes jednoznačně na vzestupu. Může pomoci při hledání práce, ale je to také to pravé místo pro budování osobní profesní značky a stále častěji je i u nás využíván pro employer branding – spokojení zaměstnanci jsou těmi nejlepšími a nejuvěřitelnějšími ambasadory. To vše při poměrně „rozumném“ poměru strávený čas – dosah. Pokud chcete zjistit, jak správně komunikovat na této platformě a co udělat, abyste „byli vidět“, pak přijďte na další díl DIGIUPu.

Termín: 30. 10. 2024 | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk rád propojuje smysluplné projekty a zajímavé lidi prostřednictvím sociálních sítí. Těmi se profesionálně zabývá již 17 let. Začínal v mBank, kde měl na starost komunikaci
po vstupu na český trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, kde se podílel na vytvoření prvního lokálního nástroje na monitoring sociálních sítí, Ataxo Social Insider. Na volné noze se podílel na správě sociálních sítí pro značky jako BMW, Albatros Média, Somersby nebo CETIN. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, školí, přednáší a občas píše o sociálních sítích.

Webová analytika 

Co všechno webová analytika umožňuje? V čem pomáhá, co všechno umí a čemu se při práci s ní vyhnout? Pojďte se dozvědět víc z tohoto zdánlivě složitého oboru, který usnadňuje všem online markeťákům jejich práci. Zjistíte, jak může být prospěšný i pro vás.

Termín: 6. 11. 2024 | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

Tomáš Baxa

se zabývá onlinem“ od roku 2006. Vprůběhu let se postupně věnoval vývoji webů, správě PPC kampaní a SEO – optimalizací pro vyhledavače. Po čase definitivně zakotvil u webové analytiky, na které ho baví jak technický, tak byznysový pohled na data. Své zkušenosti předává dál na různých přednáškách a školeních. 

Sociální sítě v digitálním marketingu 

Digitální marketing je ve výsledku dost odlišný od toho, jak navenek působí. Nejsou to nekonečné párty sinfluencery či kávičky s klienty. Poodhalte, jak správně spravovat sociální sítě, jak pro ně vytvářet chytlavý obsah a správně reportovat výsledky. A také to, jaké to je spolupracovat s velkými klienty.  

Termín: 13. 11. 2024  | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

Daniel Režný

šéf kreativního týmu digitální agentury Business Factory. Má za sebou 15 let zkušeností se správou sociálních sítí a desítky kilometrů nejrůznějších prezentací.

Jak vést výkonnostní kampaň na Instagramu!

Chcete proniknout do tajů správně vedené marketingové kampaně na Instagramu? Zajímají vás současné trendy i to, jak správě kontrolovat a nastavovat účinek vaší reklamy na této síti? Tak přijďte na přednášku zaměřenou na reklamu na Instagramu a Facebooku pro eshopy, služby i nábor.

Termín: 20. 11. 2024 | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

Ing. Lucie Horká

Lucka aktuálně pracuje na pozici externí finanční a marketingové ředitelky. Jejím úkolem je zabezpečit růst a ziskovost společností.

Lucčina profesní cesta začala již při studiích na vysoké škole (Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně), kde Lucka pracovala ve studentské organizaci AIESEC a vedle toho brigádničila v kontaktním centru Komerční banky. V posledním ročníku magisterského studia se odstěhovala do Brna a nastoupila do reklamní agentury In creative, s.r.o. na pozici PPC Specialist pro reklamní systémy Google Ads, Sklik, Heureka.cz, Zboží.cz. Poté pokračovala na volnou nohu a vyměnila srovnávače zboží za sociální sítě. Během své kariéry pracovala pro drobné živnostníky, lokální i zahraniční značky.

AI jako fenomén v kreativních oblastech 

Přednáška se zaměří na využívání moderních technologií v digitálním prostředí a také na to, jak umělá inteligence a její používání mě i svět kreativních oblastí. V digitálním věku je technologická gramotnost nezbytná. Investujte do svého rozvoje a buďte připraveni na digitální výzvy. 

Termín: 27. 11. 2024 | 17:00

Místo: Kariérní centrum, Křížkovského 511/8, Olomouc

prof. Roman Jašek

profesor Roman Jašek je šéfem zlínského Ústavu informatiky a umělé inteligence, Fakulty aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati. Studoval magisterské studium na Univerzitě Palackého v Olomouci. Ph.D. titul získal na Univerzitě Karlově v Praze. Tématem jeho disertační práce bylo „Zavádění nových informačních a komunikačních technologií do ZŠ na regionální úrovni“. V roce 2016 byl jmenován profesorem í filmu V síti. Zaměřuje se především na rizikové formy komunikace v online prostředí, ochranu osobních údajů, mediální gramotnost a na využívání moderních IT technologií ve vzdělávání.