Vedoucí oddělení řízení projektů a financování odboru sociálních věcí
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 30 810 Kč - 44 770 Kč
Termín uzávěrky: 16. 2. 2025
Zveřejněno: 15. 1. 2025
Hledáme zkušeného odborníka v ekonomické oblasti!
Co bude Vaší prací:
- Organizace a zajišťování fungování ekonomických činností jednotlivých oddělení odvětvového odboru: plánování, příprava, kontrola a fungování rozpočtu, sledování hospodaření, provádění rozpočtových opatření, finanční vypořádání, plnění rozpočtu příjmů a čerpání rozpočtu výdajů.
- Koordinovat transformaci sociálních služeb: metodicky řídit projekty transformace vybraných zařízení, příspěvkových organizací a služeb sociální prevence.
- Řídit projektové týmy: při přípravě a zpracování žádostí o podporu, realizaci, vyhodnocení a monitorování projektů, posuzovat možnosti financování projektů a hledat nejlepší způsoby, jak využít prostředky z evropských fondů.
- Vyhodnocovat územní dopady projektů: identifikovat problémy, stanovovat priority a navrhovat řešení.
- Poskytovat konzultace a poradenství jednotlivým ekonomickým agendám odvětvového odboru: oblast příspěvkových organizací, dotací mimo dotační program, transformace, koncepce a plánování sociálních služeb, rodinné politiky a sociálně-právní ochrany dětí
- Koordinovat přípravu a vedení ekonomických podkladů pro orgány kraje (RJMK, ZJMK).
- Zodpovědnost za metodické řízení, kontrolu hospodárnosti a účelnosti vynakládání finančních prostředků na činnost příspěvkových organizací a agendy rodinné politiky a sociálně-právní ochrany dětí.
Co od Vás očekáváme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- studijní obor: nejlépe obor ekonomika, financování a řízení projektů
- zkušenosti s projektovým řízením výhodou
- vítána praxe ve veřejné správě a ve vedoucí funkci
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
- manažerské dovednosti (schopnost vést tým, inspirovat a motivovat řízené zaměstnance ke společným cílům),
- schopnost efektivně spravovat rozpočet a sledovat finanční zdroje,
- efektivně komunikovat s různými zainteresovanými stranami (interní tým, externí partneři, veřejnost),
- přehled o činnosti jednotlivých oddělení odboru sociálních věcí
- organizační schopnosti,
- schopnost prezentace na veřejnosti včetně reprezentativního vystupování,
- znalost právního rámce a předpisů v oblasti sociálních věcí a financování projektů,
- schopnost pracovat v týmu, ochota nést za tým zodpovědnost,
- analytické myšlení, schopnost analyzovat složité situace, identifikovat klíčové problémy a vytvořit strategie pro dosažení cílů oddělení,
- samostatnost, zodpovědnost, iniciativa,
- odolnost vůči zátěži, schopnost rychle reagovat na změny a přizpůsobit se novým situacím,
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,
- výborná znalost práce s MS Office.
Nabízíme:
- možnost ovlivnit a zlepšit sociální služby v regionu,
- systém manažerského vzdělávání, jazykové kurzy, účast na konferencích,
- pružnou pracovní dobu,
- stabilní pracovní prostředí, pracovní poměr na dobu neurčitou,
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days,
- stravenkový paušál 116 Kč/den, příspěvek na penzijní připojištění (nebo DIP) v hodnotě 1.300 Kč/měs., Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
- firemní mateřskou školku,
- neformální akce, příjemný pracovní kolektiv.
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 13 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, nebo dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 16.02.2025.
Na obálku napište: NEOTVÍRAT – výběrové řízení na vedoucí/vedoucího oddělení řízení projektů a financování odboru sociálních věcí
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazečů
a uchazeček musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle
4 odst. 3 ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).
Součástí výběrového řízení na pozici vedoucí/ho oddělení řízení projektů a financování může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.
Chcete více informací?
PhDr. Petr Horehleď, vedoucí odboru sociálních věcí
e-mail: horehled.petr@kr-jihomoravsky.cz, telefon 541 651 131
Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele
e-mail: musilova.jana@jmk.cz, telefon: 541 651 205
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!