Skip to main content

Vedoucí oddělení řízení projektů a financování odboru sociálních věcí

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 30 810 Kč - 44 770 Kč

Termín uzávěrky: 16. 2. 2025

Zveřejněno: 15. 1. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Hledáme zkušeného odborníka v ekonomické oblasti!

 

Co bude Vaší prací:

  • Organizace a zajišťování fungování ekonomických činností jednotlivých oddělení odvětvového odboru: plánování, příprava, kontrola a fungování rozpočtu, sledování hospodaření, provádění rozpočtových opatření, finanční vypořádání, plnění rozpočtu příjmů a čerpání rozpočtu výdajů.
  • Koordinovat transformaci sociálních služeb: metodicky řídit projekty transformace vybraných zařízení, příspěvkových organizací a služeb sociální prevence.
  • Řídit projektové týmy: při přípravě a zpracování žádostí o podporu, realizaci, vyhodnocení a monitorování projektů, posuzovat možnosti financování projektů a hledat nejlepší způsoby, jak využít prostředky z evropských fondů.
  • Vyhodnocovat územní dopady projektů: identifikovat problémy, stanovovat priority a navrhovat řešení.
  • Poskytovat konzultace a poradenství jednotlivým ekonomickým agendám odvětvového odboru: oblast příspěvkových organizací, dotací mimo dotační program, transformace, koncepce a plánování sociálních služeb, rodinné politiky a sociálně-právní ochrany dětí
  • Koordinovat přípravu a vedení ekonomických podkladů pro orgány kraje (RJMK, ZJMK).
  • Zodpovědnost za metodické řízení, kontrolu hospodárnosti a účelnosti vynakládání finančních prostředků na činnost příspěvkových organizací a agendy rodinné politiky a sociálně-právní ochrany dětí.

 

Co od Vás očekáváme:

 

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe obor ekonomika, financování a řízení projektů
  • zkušenosti s projektovým řízením výhodou
  • vítána praxe ve veřejné správě a ve vedoucí funkci
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • manažerské dovednosti (schopnost vést tým, inspirovat a motivovat řízené zaměstnance ke společným cílům),
    • schopnost efektivně spravovat rozpočet a sledovat finanční zdroje,
    • efektivně komunikovat s různými zainteresovanými stranami (interní tým, externí partneři, veřejnost),
    • přehled o činnosti jednotlivých oddělení odboru sociálních věcí
    • organizační schopnosti,
    • schopnost prezentace na veřejnosti včetně reprezentativního vystupování,
    • znalost právního rámce a předpisů v oblasti sociálních věcí a financování projektů,
    • schopnost pracovat v týmu, ochota nést za tým zodpovědnost,
    • analytické myšlení, schopnost analyzovat složité situace, identifikovat klíčové problémy a vytvořit strategie pro dosažení cílů oddělení,
    • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa,
    • odolnost vůči zátěži, schopnost rychle reagovat na změny a přizpůsobit se novým situacím,
    • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,
    • výborná znalost práce s MS Office.

 

Nabízíme:

 

  • možnost ovlivnit a zlepšit sociální služby v regionu,
  • systém manažerského vzdělávání, jazykové kurzy, účast na konferencích,
  • pružnou pracovní dobu,
  • stabilní pracovní prostředí, pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days,
  • stravenkový paušál 116 Kč/den, příspěvek na penzijní připojištění (nebo DIP) v hodnotě 1.300 Kč/měs., Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školku,
  • neformální akce, příjemný pracovní kolektiv.

 

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 13 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 co nejdříve, nebo dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 16.02.2025.

 

Na obálku napište:  NEOTVÍRAT – výběrové řízení na vedoucí/vedoucího oddělení řízení projektů a financování odboru sociálních věcí

 

Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazečů
a uchazeček musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.

 

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • motivační dopis
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle
    4 odst. 3 ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).

 

Součástí výběrového řízení na pozici vedoucí/ho oddělení řízení projektů a financování může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.

 

Chcete více informací? 

PhDr. Petr Horehleď, vedoucí odboru sociálních věcí

e-mail: horehled.petr@kr-jihomoravsky.cz, telefon 541 651 131

 

Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele

e-mail: musilova.jana@jmk.cz,  telefon: 541 651 205

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

                                                                                                                              Těšíme se na setkání s vámi!