vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: ŽEROTÍNOVO NÁMĚSTÍ 3, BRNO
Odměna: OD 27.250KČ DO 40.120KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN
Termín uzávěrky: 29. 2. 2024
Zveřejněno: 2. 2. 2024
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa
vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele (m, ž)
Hledáme člověka se zkušenostmi, který bude vedoucím HR oddělení! Pokud jste připraveni přijmout výzvu a mít podstatnou roli při rozvoji našich kolegů, zašlete nám váš životopis a motivační dopis.
Co bude vaší prací
- vedení personálního týmu s důrazem na podporu rozvoje zaměstnanců úřadu
- efektivní řízení personálních procesů
- poskytování poradenství v oblasti pracovně právní
- podpora a implementace iniciativ na posílení firemní kultury
- spoluvytváření a naplňování personální strategie krajského úřadu
- analýza dat v oblasti lidských zdrojů, včetně pravidelného reportingu
- koordinace činností souvisejících s procesním řízením, strategickým řízením, CSR a metodami řízení kvality
- aktivní účast na zvyšování kvality poskytovaných služeb Jihomoravským krajem
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- obor: nejlépe právo, management, ekonomika
- zkušenosti s personálním řízením
- schopnost konstruktivního a otevřeného dialogu
- silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci v rámci úřadu, týmu
- koncepční přístup a uvažování v širších souvislostech
- rychlou flexibilitu na prostřední veřejné správy
- otevřenost pro nové nápady a inovativní přístupy pro zlepšení personálních procesů
- schopnost rozhodovat a nést za ně zodpovědnost
- důkladná znalost pracovně právní problematiky
- zdatnost ve využívání standardních IT nástrojů pro práci a sledování trendů elektronizace
- loajalita, autenticita, mlčenlivost
Nabízíme:
- systém manažerského vzdělávání, jazykové kurzy, účast na konferencích
- pružnou pracovní dobu
- pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
- stravenky v hodnotě 130 Kč, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.000 Kč/měs.
- firemní mateřskou školu
- neformální akce, příjemný pracovní kolektiv
- pracovní poměr na dobu neurčitou
Potřebujete více informací?
Mgr. Martin Koníček, vedoucí odboru kancelář ředitele
e-mail: konicek.martin@jmk.cz, telefon: 541 651 261.
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 12
Termín nástupu: od 01.04.2024, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 29.02.2024
Na obálku napište: NEOTVÍRAT – výběrové řízení na vedoucí/vedoucího oddělení personálního odboru kancelář ředitele
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazečů a uchazeček musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).
Součástí výběrového řízení na pozici vedoucí/ho oddělení personálního může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.