Skip to main content

vedoucí oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 27250 Kč - 40120 Kč

Termín uzávěrky: 30. 8. 2024

Zveřejněno: 13. 8. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Co bude vaší prací

  • Řízení oddělení hospodářské správy: Budete koordinovat činnosti v rámci Vašeho týmu a odpovídat za včasné a kvalitní plnění všech úkolů spojených s provozem budov a podpůrných činností.
  • Správa budov: Nést odpovědnost za optimální funkčnost a bezpečný provoz budov spravovaných odborem kancelář ředitele. Zajištění správy a údržby, využití prostor, provozu infrastruktury, úklidu, technického zařízení budov.
  • Zajištění bezpečnosti a provozu: Zajišťování ostrahy objektu, BOZP a PO, a provozu vozového parku JMK.
  • Spisová, archivní služba, CzechPoint, podatelna, pokladna – Budete odpovědní za vedení spisové služby a provoz kontaktního místa pro veřejnost.
  • Veřejné zakázky: Budete odpovědní za plánování a technickou přípravu investičních akcí týkající se budov krajského úřadu a následně za řízení jejich realizace.
  • Finanční řízení: Plnění funkce příkazce operace při vynakládání finančních prostředků, podílet se na sestavování rozpočtu.
  • Vnitřní předpisy: Vypracovávání vnitřních předpisů týkajících se svěřené agendy.
  • Metrologie a kvalita: Vykonávání funkce metrologa úřadu dle Příručky jakosti.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
    v bakalářském studijním programu
  • zkušenost se správou budov
  • orientace v oblasti rozpočtu a financování, zadávání veřejných zakázek, BOZP, PO
  • efektivní řízení týmu, rychlou reakci na neočekávané situace
  • schopnost konstruktivního a otevřeného dialogu
  • silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci
  • schopnost plánovat a sledovat projekty od začátku do konce
  • loajalita, autenticita, mlčenlivost
  • schopnost prezentace na veřejnosti včetně reprezentativního vystupování

Nabízíme:

  • systém manažerského vzdělávání, jazykové kurzy, účast na konferencích
  • pružnou pracovní dobu
  • stabilní pracovní prostředí, pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění (nebo DIP) v hodnotě 1.000 Kč/měs.
  • firemní mateřskou školku
  • neformální akce, příjemný pracovní kolektiv

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 12 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 od 01.10.2024, nebo dle dohody

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 30.08.2024

Na obálku napište:  NEOTVÍRAT – výběrové řízení na vedoucí/vedoucího oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele

 Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazečů
a uchazeček musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • motivační dopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle
    4 odst. 3 ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).

Součástí výběrového řízení na pozici vedoucí/ho oddělení hospodářské správy může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček. 

Chcete více informací? 

Mgr. Martin Koníček, vedoucí odboru kancelář ředitele

e-mail: konicek.martin@jmk.cz,  telefon: 541 651 261

 Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele

e-mail: musilova.jana@jmk.cz,  telefon: 541 651 205 nebo další informace na: www.jmk.cz

Těšíme se na setkání s vámi!