vedoucí oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 27250 Kč - 40120 Kč
Termín uzávěrky: 30. 8. 2024
Zveřejněno: 13. 8. 2024
Co bude vaší prací
- Řízení oddělení hospodářské správy: Budete koordinovat činnosti v rámci Vašeho týmu a odpovídat za včasné a kvalitní plnění všech úkolů spojených s provozem budov a podpůrných činností.
- Správa budov: Nést odpovědnost za optimální funkčnost a bezpečný provoz budov spravovaných odborem kancelář ředitele. Zajištění správy a údržby, využití prostor, provozu infrastruktury, úklidu, technického zařízení budov.
- Zajištění bezpečnosti a provozu: Zajišťování ostrahy objektu, BOZP a PO, a provozu vozového parku JMK.
- Spisová, archivní služba, CzechPoint, podatelna, pokladna – Budete odpovědní za vedení spisové služby a provoz kontaktního místa pro veřejnost.
- Veřejné zakázky: Budete odpovědní za plánování a technickou přípravu investičních akcí týkající se budov krajského úřadu a následně za řízení jejich realizace.
- Finanční řízení: Plnění funkce příkazce operace při vynakládání finančních prostředků, podílet se na sestavování rozpočtu.
- Vnitřní předpisy: Vypracovávání vnitřních předpisů týkajících se svěřené agendy.
- Metrologie a kvalita: Vykonávání funkce metrologa úřadu dle Příručky jakosti.
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
v bakalářském studijním programu - zkušenost se správou budov
- orientace v oblasti rozpočtu a financování, zadávání veřejných zakázek, BOZP, PO
- efektivní řízení týmu, rychlou reakci na neočekávané situace
- schopnost konstruktivního a otevřeného dialogu
- silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci
- schopnost plánovat a sledovat projekty od začátku do konce
- loajalita, autenticita, mlčenlivost
- schopnost prezentace na veřejnosti včetně reprezentativního vystupování
Nabízíme:
- systém manažerského vzdělávání, jazykové kurzy, účast na konferencích
- pružnou pracovní dobu
- stabilní pracovní prostředí, pracovní poměr na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění (nebo DIP) v hodnotě 1.000 Kč/měs.
- firemní mateřskou školku
- neformální akce, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 12 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: od 01.10.2024, nebo dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 30.08.2024
Na obálku napište: NEOTVÍRAT – výběrové řízení na vedoucí/vedoucího oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazečů
a uchazeček musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- motivační dopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle
4 odst. 3 ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).
Součástí výběrového řízení na pozici vedoucí/ho oddělení hospodářské správy může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.
Chcete více informací?
Mgr. Martin Koníček, vedoucí odboru kancelář ředitele
e-mail: konicek.martin@jmk.cz, telefon: 541 651 261
Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele
e-mail: musilova.jana@jmk.cz, telefon: 541 651 205 nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!