Skip to main content

vedoucí odboru informatiky

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: IT

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: ŽEROTÍNOVO NÁMĚSTÍ 3, BRNO

Odměna: OD 33.170KČ DO 48.310KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN

Termín uzávěrky: 30. 5. 2025

Zveřejněno: 28. 4. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

vedoucí odboru informatiky (m, ž)

Informatika je více než podpora – je partnerem proměny úřadu i služeb občanům. Hledáme vedoucího, který bude vést s respektem, inspirovat svým přístupem a být oporou v době proměn.

Co očekáváme od odboru informatiky:

  • aktivní podporu modernizaci úřadu a služeb občanům pomocí digitálních nástrojů
  • řízení stabilní a bezpečné ICT infrastruktury úřadu
  • fungování jako otevřený a spolehlivý partner pro úřad, obce i externí instituce
  • důraz na uživatelsky orientovaný přístup při digitalizaci agend
  • systematický rozvoj digitálních dovedností zaměstnanců úřadu

 

Koho hledáme – vaše mise jako vedoucí/ho odboru:

  • vytvoříte a prosadíte ICT strategii – včetně priorit, rozpočtu a měření přínosů
  • zpracuje a realizuje roční akční plány rozvoje a digitalizace
  • zajistíte efektivní provoz infrastruktury a informačních systémů (vč. licencí, obnovy HW, cloudových řešení)
  • vybudujete systém podpory ICT služeb pro úřad
  • budete řídit digitalizační projekty napříč odbory – od agend po formuláře a workflow
  • stanete se lídrem a mentorem ICT týmu – budete motivovat, rozvíjet a delegovat
  • zastoupíte kraj v jednáních s partnery v oblasti IT a eGovernmentu

 

Vaše každodenní agenda:

  • řízení odboru včetně vedení vedoucích oddělení
  • koordinace provozu a rozvoj klíčových systémů (spisová služba, ekonomika, helpdesk)
  • správa IT infrastruktury
  • zajištění souladu s legislativou (ISVS, GDPR, archivace)
  • podpora standardizace, obnovy techniky a interního školení

 

Co od vás očekáváme:

  • zkušenost s řízením ICT systémů nebo infrastruktury
  • praxi s ICT projekty ve veřejné správě (výhodou)
  • schopnost řídit tým a projektově vést změnu
  • strategické, analytické a koncepční myšlení
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • otevřenost inovacím a řízení změn
  • znalost legislativy (zejména zákon o ISVS, GDPR) a moderních technologií
  • minimálně 5 let praxe v ICT, z toho 3 roky ve vedoucí pozici

 

Co vám nabízíme:

  • možnost ovlivnit podobu digitálních služeb Jihomoravského kraje
  • spolupráci na projektech s reálným společenským dopadem
  • přístup ke špičkovému manažerskému vzdělávání
  • k základnímu platu navíc i osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
  • pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
  • Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
  • firemní mateřskou školu

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 14 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 od co nejdříve, případně dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 30.05.2025.

 

Na obálku napište: NEOTVÍRAT – výběrové řízení vedoucí odboru informatiky

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle
    4 odst. 3 ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.

Součástí výběrového řízení může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.

Kontaktní pracovník:        Mgr. Martin Koníček

vedoucí odboru kancelář ředitele

telefon 541 658 916, e-mail: konicek.martin@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

Těšíme se na setkání s vámi!