Vedoucí, metodik a koordinátor Osobní asistence

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: SPOLU Olomouc, z.ú.

Popis zaměstnavatele:

Lidem s mentálním, případně s kombinovaným postižením, poskytujeme sociální služby Osobní asistence, Sociální rehabilitace, Odlehčovací služba a Sociálně aktivizační služba. Pořádáme také pobytové akce a volnočasové aktivity. Veřejnosti nabízíme vzdělávací akce, benefice a festivaly.

Parametry

Kategorie: Administrativa

Místo výkonu práce: Olomouc

Typ úvazku: Práce na HPP

Odměna: 32 000 - 38 000

Termín uzávěrky: 24. 10. 2021

Kontakty

Kontaktní osoba: Ochotová Jana

Kontaktní telefon: 585228686

Kontaktní email: spolu@spoluolomouc.cz

Další kontakt:

Hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici vedoucí služby, metodik a koordinátor Osobní asistence.

Náplň práce:

– zodpovědnost za efektivní fungování služby po stránce personální, provozní a ekonomické

– zodpovědnost za plánování, koordinaci a rozvoj sociální služby dle vize organizace

– zodpovědnost za naplňování síťové kapacity služby

– zodpovědnost za hospodárné čerpání finančních prostředků služby

– vedení týmu pracovníků, motivace pracovníků, vyhledávání vhodných pracovníků

 – zodpovědnost za věcné části projektových žádostí a vytváření podkladů pro finanční části

– zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb, pravidelnou aktualizaci metodik

– spolupráce na strategii organizace

– spolupráce s ostatními vedoucími služeb

– spolupráce v oblasti komunitního plánování sociálních služeb apod.

 

Požadujeme:

– věk nad 21 let, trestní a morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost

– odbornou kvalifikaci pro sociálního pracovníka

– nástup nejpozději 1. 2. 2022

– schopnost samostatně rozlišovat priority v plnění úkolů, přijmout odpovědnost a rozhodnutí

– empatii a respekt, časovou flexibilitu, vstřícnost a ochotu učit se novým věcem

– dobrá znalost standardů kvality sociálních služeb

– zkušenosti s vedením týmu výhodou

– zkušenosti s vedením sociální služby výhodou

– důkladná znalost zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění a vyhlášky
č. 505/2006 Sb.

– odolnost vůči stresu

– schopnost práce v týmu

– praxe v terénních sociálních službách

– velmi dobrá znalost Microsoft Office (především Excel, Word, Powerpoint) a Google Workspace

 

Nabízíme:

– 1,0 pracovní úvazek (0,5 vedoucí služby; 0,5 sociální pracovník a metodik služby)

– přátelské pracovní prostředí

– prostor pro tvůrčí práci

– možnost dalšího rozvoje prostřednictvím dalšího vzdělávání, supervizí

– 5 týdnů dovolené

– pružnou pracovní dobu

 

V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu spolu@spoluolomouc.cz do 24. 10. 2021:

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis (proč chcete pracovat na této pozici a jaké máte zkušenosti ze sociálních služeb v rozsahu max. 1000 slov)

Do předmětu mailu uveďte: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OSA.

Zájemci, kteří nás svou nabídkou osloví, budou vyzváni k osobnímu setkání. Ta budou probíhat na začátku listopadu 2021. Vyhrazujeme si právo prodloužit výběrové řízení
v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.

Osobní údaje zpracovávané pro účely výběrového řízení nepředává SPOLU Olomouc třetím subjektům a nevyužívá je k jinému účelu, než ke kterému byly poskytnuty. Veškeré dokumenty, které budou SPOLU Olomouc doručeny pro účely výběrového řízení, jsou zpracovávány pouze po dobu trvání předmětného výběrového řízení. Po jeho skončení jsou materiály skartovány.

 

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás