správce/správkyně rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru ekonomického
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč
Termín uzávěrky: 28. 7. 2025
Zveřejněno: 1. 7. 2025
Láká vás správa miliardového rozpočtu? A práce, která má reálný dopad na fungování celého kraje?
Na oddělení rozpočtu a financování hledáme kolegu, nebo kolegyni na pozici správce rozpočtu, který se bude podílet na sestavování rozpočtu Jihomoravského kraje a dohledem nad jeho čerpáním. Pokud vás baví práce s čísly, zpracování analýz pro rozhodování a spolupráce s kolegy, je tahle pozice je pro vás jako stvořená!
Charakteristika vykonávané práce:
- Zpracování návrhu rozpočtu Jihomoravského kraje na příslušný kalendářní rok.
- Zabezpečení hospodaření podle rozpočtu a kontrola jeho plnění.
- Zpracování rozpočtových opatření a změn rozpisu rozpočtu a vedení jejich evidence.
- Podílení se na zpracování významných dokumentů v oblasti finančního řízení: rozpočet kraje, závěrečný účet, střednědobý výhled rozpočtu.
- Funkce správce rozpočtu podle zákona o finanční kontrole.
- Zpracování finančních analýz a rozborů pro rozhodování orgánů Jihomoravského kraje.
- Vedení agendy peněžních fondů kraje.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- studijní obor: nejlépe financování veřejných rozpočtů, rozpočetnictví,
- zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru),
- další požadavky:
- dobrá znalost nástrojů Microsoft Office (především Excel)
- analytické myšlení
- ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
- schopnost týmové spolupráce, komunikační schopnosti
- schopnost nárazově absorbovat velké množství informací
- odolnost vůči zátěži
- samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě v centru Brna
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál 116 Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
- Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
- po zapracování možnost práce z domova jeden den v týdnu
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, nebo dle domluvy
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 28.07.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Marcela Dušková,
vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru ekonomického
telefon 541 651 293, email: duskova.marcela@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!