správce/správkyně informačních a komunikačních technologií správce/správkyně informačních a komunikačních technologií odd. správy informačních systémů odboru informatiky
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Administrativa
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: OD 21.710,- KČ DO 31.820,- KČ DLE DÉLKY PRAXE (MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN)
Termín uzávěrky: 1. 11. 2023
Zveřejněno: 3. 11. 2021
Charakteristika vykonávané práce:
Zajišťuje implementaci, instalaci a provoz informačních systémů úřadu. Podílí se na popisu a následné elektronizaci procesů úřadu a na zpracování dat v přidělené oblasti. Podílí se na systémových činnostech v oblasti integrace informačních systémů, seznamuje uživatele s provedenými aktualizacemi a změnami, podílí se na řešení aplikačních a bezpečnostních incidentů, analyzuje a zpracovává požadavky uživatelů, navrhuje změny a podílí se na realizaci záměrů odboru informatiky. Pozice odpovídá práci se softwarovými aplikacemi, přesah do oblasti hardware je malý.
Kontaktní pracovník: Ing. Miroslav Vacula, vedoucí odboru informatiky, tel. 541 658 841
Petra Skokanová Abrhámová, oddělení personální
odbor kancelář ředitele, tel. 541 651 224
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- studijní obor: studijní obory technického charakteru zaměřené na oblast informatiky a komunikačních a informačních technologií
- znalosti oboru: operační systém MS Windows, HW a SW pro provoz sítě, aplikační programy, komunikační prostředí datových sítí, instalace a uživatelské nastavení MS Office, mobilní komunikace, znalost IS ve veřejné správě (ekonomické, kancelářské, portálová řešení – není podmínkou)
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- jazykové znalosti: vítány
- další požadavky:
- schopnost aktivně pracovat v týmu
- analytické myšlení
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
- schopnost řešit problémy, zodpovědnost
- vstřícné chování a vystupování
- ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
- pečlivost, přesnost, preciznost, schopnost koncepční práce.
Nabízíme:
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou
- pět týdnů dovolené, sick days
- stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card
- zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 9.
Pokud Vás obsazované pracovní místo zaujalo, bližší informace k výběrovému řízení naleznete na www.jmk.cz – volná místa.
Všem zájemcům děkujeme!