Finanční manažer/ka a účetní (projektové oddělení)
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Společnost Podane ruce o.p.s.
Popis zaměstnavatele:
Společnost Podané rucePomáháme lidem osvobodit se od závislosti anebo od tíživé situace, která jim zabraňuje žít plnohodnotný život a zapojit se do života společnosti. Poskytujeme jim všestrannou podporu a profesionální služby v oblastech prevence a léčby návykového chování, programů pro děti a mládež a duševního zdraví. Zaměřujeme se také na programy penitenciární a postpenitenciární péče, ochrany veřejného zdraví a minimalizace rizik. Prostřednictvím bezmála čtyř desítek odborných center pečujeme o stovky klientů ve třech regionech České republiky.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Bankovnictví a finanční služby
Počet hodin za týden: 20
Místo výkonu práce: Dolní náměstí 201/1, Olomouc
Odměna: od 22 000 Kč do 30 000 Kč hrubé mzdy
Termín uzávěrky: 21. 12. 2023
Zveřejněno: 25. 10. 2023
Společnost Podané ruce o. p. s.
Pomáháme lidem v obtížných situacích jejich života tvorbou preventivních, podpůrných a intervenčních služeb. Formou kvalitně poskytovaných služeb hledáme a vytváříme cesty k sociální, zdravotní i osobní stabilizaci klientů, s ohledem na dlouhodobě udržitelnou kvalitu jejich života a osobní spokojenost.
Společnost Podané ruce o.p.s., pracoviště v Olomouci, Dolní náměstí 201/1, vypisuje výběrové řízení na místo:
Finanční manažer/ka a účetní (projektové oddělení)
zástup za nemocenskou, dlouhodobá spolupráce
1,0 úvazku
Náplň práce:
- řízení projektů (investičních i neinvestičních) po finanční stránce – plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení, archivace,
- stanovení finančního plánu projektu – kontrola dodržování čerpání, řešení problémů souvisejících s realizací projektů,
- sledování čerpání nepřímých nákladů projektů,
- příprava a zpracování žádostí o platbu,
- zpracování a zaúčtování pokladních dokladů, vedení pokladny,
- zpracování a zaúčtování cestovních příkazů,
- účtování mezd,
- kontrola a příprava podkladů k realizovaným projektům,
- vyúčtování projektových dotací,
- projektová administrativa.
Požadujeme:
- vzdělání VOŠ, VŠ ekonomického zaměření, případně rekvalifikační kurz účetnictví,
- logické a analytické myšlení,
- znalost práce na PC, důraz klademe na pokročilou znalost Excelu,
- kladný vztah k práci v sociální oblasti,
- flexibilitu, zodpovědnost,
- týmovou spolupráci a komunikační schopnosti,
- schopnost se samostatně rozhodnout a převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí,
- trestní bezúhonnost.
Výhody:
- vzdělání a zkušenosti v oblasti účetnictví a financování nevýdělečných organizací
- znalost ekonomického softwaru VEMA
- orientace v projektových systémech ISKP 14+/21+
Nabízíme:
- smlouvu na dobu určitou s předpokladem prodloužení.
- místo výkonu práce v centru Olomouce
- zodpovědnou a samostatnou práci
- zázemí zavedené organizace
- zaškolení
- finanční ohodnocení v rámci mzdových tabulek dle vzdělání a praxe od 22 000 Kč do 30 000 Kč. Po zkušební době osobní ohodnocení.
Nástup: ihned nebo dle domluvy
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: rumanova@podaneruce.cz, a to do 17.12.2023.
Výběrové řízení bude probíhat na základě předchozí telefonické domluvy. Vybraní uchazeči budou zváni na tyto pohovory průběžně až do doby obsazení dané pozice, kdy bude toto výběrové řízení ukončeno.
Pokud Vás do 20.12.2023 neoslovíme, bohužel jste nepostoupil(a) do užšího výběrového kola.
Kontaktní osoba: Mgr. Hana Rumanová
Telefon: +420 774 701 570
S osobními údaji uchazeče, poskytnutými společnosti na základě tohoto inzerátu, bude nakládáno v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Tímto poskytnutím uchazeč zároveň dává svůj souhlas k tomu, aby společnost tyto osobní údaje zpracovávala výhradně k účelu, pro který byly poskytnuty, a po dobu nezbytnou k dosažení tohoto účelu.