Skip to main content

referent/referentka živnostenského podnikání oddělení Krajského živnostenského úřadu odboru správního a Krajského živnostenského úřadu

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Administrativa

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: CEJL 73, BRNO

Odměna: OD 26.680KČ DO 38.570KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN

Termín uzávěrky: 4. 2. 2025

Zveřejněno: 20. 1. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: musilova.jana@jmk.cz

referenta/referentky živnostenského podnikání oddělení Krajského živnostenského úřadu odboru správního a Krajského živnostenského úřadu

(pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou)

 

Přidejte se k nám a využijte své znalosti v oblasti živnostenského podnikání k ochraně spotřebitelů a zlepšení podnikatelského prostředí!

 

 

Charakteristika vykonávané práce referenta/ky:

  • koordinuje a metodicky usměrňuje cenovou kontrolu v Jihomoravském kraji.
  • vykonává dozor nad regulací reklamy a ukládá nápravná opatření.
  • zajišťuje cenové kontroly a kontroly reklamy za Krajský živnostenský úřad (KŽÚ).
  • provádí odborné činnosti v oblasti živnostenského podnikání (metodické, konzultační, poradenské).
  • kontroluje výkon přenesené působnosti na obce s rozšířenou působností v oblasti živnostenského podnikání.
  • provádí úkony správního orgánu dle pověření ředitele krajského úřadu.
  • zajišťuje agendu ochrany spotřebitele a stížností za oddělení KŽÚ.

 

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu
  • studijní obor: nejlépe veřejná správa nebo právo
  • znalosti oboru: Živnostenské podnikání, agenda v oblasti cen, regulace reklamy
  • zvláštní odborná způsobilost – při správě živnostenského podnikání (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
  • praxe ve státní správě nebo samosprávě vítána
  • vítána právní praxe v obdobných oblastech jako jsou uvedeny výše v Charakteristice

vykonávané práce

  • výborná uživatelská znalost MS Office
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • schopnost argumentovat a aktivně přistupovat k řešení problému
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
  • pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.

 

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě v centru Brna,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál 116 Kč/den, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc, Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv


Písemnou
přihlášku se strukturovaným profesním životopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 04.02.2025.

Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.

 

Místo výkonu práce:     Cejl 73, Brno

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Termín nástupu:              co nejdříve – dle dohody

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Jitka Žišková, vedoucí oddělení krajského živnostenského úřadu
odboru správního a Krajského živnostenského úřadu

telefon 541 653 602, e-mail: ziskova.jitka@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!