Skip to main content

Referent/referentka účetního výkaznictví oddělení rozpočtu a financování odboru školství

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 21710 Kč - 31820 Kč

Termín uzávěrky: 22. 11. 2024

Zveřejněno: 7. 11. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Máte vášeň pro účetnictví, rádi poskytujete odborné poradenství a chcete se podílet na zajištění finanční stability a správnosti účetních operací, pak je tato pozice právě pro Vás!

 

Charakteristika vykonávané práce: Tato pozice se zaměřuje na poskytování odborných konzultací
a poradenství v oblasti účetnictví pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem a obcemi. Pracovník provádí kontrolní a dozorovou činnost, kontroluje a sumarizuje účetní uzávěrky a předkládá je do Centrálního systému účetních informací státu (CSUIS). Dále sbírá účetní data do datových skladů Jihomoravského kraje a zúčtovává finanční vztahy mezi příspěvkovými organizacemi, státním rozpočtem a rozpočtem zřizovatele.

 

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • studijní obor: nejlépe ekonomický směr
  • znalosti oboru: ekonomika, financování školství, všeobecný přehled v oblasti veřejných rozpočtů – ve školství – související právní předpisy, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • vítána praxe ve státní správě a samosprávě
    • výborná znalost MS Office, zejména Excel
    • samostatnost, odpovědnost, pečlivost
    • schopnost koncepčního a analytického myšlení
    • dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
    • schopnost pracovat v týmu i samostatně
    • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění
    v hodnotě 1.000 Kč/měs.
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.

 

 

 

 

Místo výkonu práce:      Cejl 73, BRNO

Platové podmínky:         platová třída 9 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Termín nástupu:              co nejdříve – dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 22.11.2024.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Ing. Jan Karas, vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru školství
telefon 541 653 421, e-mail:
karas.jan@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!