Referent/referentka účetního výkaznictví oddělení rozpočtu a financování odboru školství
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 21710 Kč - 31820 Kč
Termín uzávěrky: 22. 11. 2024
Zveřejněno: 7. 11. 2024
Máte vášeň pro účetnictví, rádi poskytujete odborné poradenství a chcete se podílet na zajištění finanční stability a správnosti účetních operací, pak je tato pozice právě pro Vás!
Charakteristika vykonávané práce: Tato pozice se zaměřuje na poskytování odborných konzultací
a poradenství v oblasti účetnictví pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem a obcemi. Pracovník provádí kontrolní a dozorovou činnost, kontroluje a sumarizuje účetní uzávěrky a předkládá je do Centrálního systému účetních informací státu (CSUIS). Dále sbírá účetní data do datových skladů Jihomoravského kraje a zúčtovává finanční vztahy mezi příspěvkovými organizacemi, státním rozpočtem a rozpočtem zřizovatele.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- studijní obor: nejlépe ekonomický směr
- znalosti oboru: ekonomika, financování školství, všeobecný přehled v oblasti veřejných rozpočtů – ve školství – související právní předpisy, zákon o krajích
- zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
- vítána praxe ve státní správě a samosprávě
- výborná znalost MS Office, zejména Excel
- samostatnost, odpovědnost, pečlivost
- schopnost koncepčního a analytického myšlení
- dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
- schopnost pracovat v týmu i samostatně
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění
v hodnotě 1.000 Kč/měs. - firemní mateřskou školku,
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.
Místo výkonu práce: Cejl 73, BRNO
Platové podmínky: platová třída 9 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 22.11.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Jan Karas, vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru školství
telefon 541 653 421, e-mail: karas.jan@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!