Skip to main content

referent/referentka společné státní správy a samosprávy oddělení správního odboru správního a Krajského živnostenského úřadu

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: ŽEROTÍNOVO NÁMĚSTÍ 3, BRNO

Odměna: OD 21.710KČ DO 31.820KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN

Termín uzávěrky: 22. 3. 2024

Zveřejněno: 7. 3. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa

 

referenta/referentky společné státní správy a samosprávy oddělení správního odboru správního a Krajského živnostenského úřadu

 

Místo výkonu práce:         BRNO, Žerotínovo náměstí 449/3

 

Platové podmínky:            se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9

 

Termín nástupu:               01.04.2024, případně dle dohody

 

Charakteristika vykonávané práce:

 

  • provádí kontrolu a dozor u obecních úřadů v agendách evidence obyvatel, občanských průkazů
    a cestovních dokladů, vidimace a legalizace a voleb
  • vykonává dozor v oblasti editace referenčních údajů do RÚIAN obcemi
  • provádí vidimaci a legalizaci, vede evidenci vidimací a legalizací, vede vzory otisků úředních razítek a podpisové vzory úředníků obcí s rozšířenou působností v oblasti vidimace a legalizace
  • provádí úkony správního orgánu v rozsahu stanoveném v pověření ředitele krajského úřadu na úseku agendy vidimace a legalizace
  • provádí řízení ve věcech voleb, přezkoumává a registruje kandidátní listiny, podílí se na zabezpečení voleb – zajišťuje organizačně a technicky přípravu, průběh a provedení voleb v kraji, řeší stížnosti na organizačně technické zabezpečení voleb, kontroluje průběh hlasování ve volebních místnostech, plní další úkoly na úseku voleb vyplývající pro krajský úřad z příslušných zákonů
  • zajišťuje agendu krajského referenda podle zákona č. 118/2010 Sb., o krajském referendu
    a o změně některých zákonů

 

Kontaktní pracovnice: JUDr. Eva Sychrová, vedoucí oddělení správního

odboru správního a Krajského živnostenského úřadu, tel. 541 652 216

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • znalosti oboru: znalost agendy evidence obyvatel,

občanských průkazů a cestovních dokladů, vidimace a legalizace, agendy voleb

  • zvláštní odborná způsobilost – při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících

územních samosprávných celků a o změně některých zákonů

  • osvědčení o ověření způsobilosti na úseku voleb dle ust. § 8 odst. 2 písm. c) zákona č.

491/2001 Sb.

  • vítána praxe ve státní správě a samosprávě
  • výborná znalost MS Office, zejména Excel
  • samostatnost, odpovědnost, pečlivost
  • schopnost koncepčního a analytického myšlení
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti

 

Nabízíme:

  • osobní přístup mentora během zkušební doby
  • možnost odborného růstu
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • pružnou pracovní dobu
  • široké možnosti dalšího vzdělávání
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na Ticket Benefits Card
  • firemní mateřskou školku
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením
  • příjemný pracovní kolektiv.

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 22.03.2024.

Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.

 

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.