referent/referentka rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru školství

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Kategorie: Ekonomika

Místo výkonu práce: Brno

Typ úvazku: Práce na HPP

Odměna: od 19.730,- Kč do 28.920,- Kč dle délky praxe (možnost osobního ohodnocení a odměn)

Termín uzávěrky: 29. 6. 2022

Zveřejněno: 7. 1. 2022

Kontakty

Kontaktní osoba: Ing. Jan Karas

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: Martina Kučerová

Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka rozpočtu zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků pro školy a školská zařízení zřizovaná obcemi; kontroluje čerpání a užití dotací včetně stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití nebo zadržení; provádí rozpis rozpočtu svěřených škol a školských zařízení zřizovaných obcemi; sleduje čerpání rozpočtu a efektivnost vynakládání rozpočtových prostředků těchto organizací a dodržování pravidel financování; provádí rozpočtová opatření pro jednotlivé svěřené školské organizace aj.

Kontaktní pracovník:        Ing. Jan Karas, vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru školství telefon 541 653 421.

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • studijní obor: nejlépe ekonomický směr
  • znalosti oboru: ekonomika, financování školství, všeobecný přehled v oblasti veřejných rozpočtů – ve školství – související právní předpisy, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • vítána praxe ve státní správě a samosprávě
    • výborná znalost MS Office, zejména Excel
    • samostatnost, odpovědnost, pečlivost
    • schopnost koncepčního a analytického myšlení
    • dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
    • schopnost pracovat v týmu i samostatně
    • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
    • schopnost koncepčního a analytického myšlení.

 Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • pět týdnů dovolené, sick days,
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card,
  • zaměstnanecký příspěvek na divadelní představení,
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.

Platové podmínky:  se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 9 (dle délky praxe + možnost osobního ohodnocení a odměn).

Pokud Vás nabídka pracovního místa zaujala, bližší informace naleznete na www.jmk.cz – volná místa.

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás