Referent/referentka právní agendy (PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA) oddělení právní a ekonomické odbor kancelář hejtmana
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč
Termín uzávěrky: 21. 2. 2025
Zveřejněno: 7. 2. 2025
Představte si, že každý den přispíváte k rozvoji jižní Moravy, tvoříte smlouvy, které mění životy
k lepšímu, a nacházíte řešení, která najdou reálné uplatnění. Máte kolegy, kteří jsou vždy připraveni pomoci a podpořit vás. A co víc? Vaše kancelář nabízí dechberoucí výhled na Špilberk! Pokud vás toto oslovilo, neváhejte a přihlaste se!
Charakteristika vykonávané práce:
Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních právních činností souvisejících
s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje, na administraci veřejných zakázek a na spolupráci s volenými orgány Jihomoravského kraje.
Úspěšný uchazeč může očekávat práci v přátelském kolektivu, při které využije své vědomosti v oblasti smluvního, správního a občanského práva i veřejných zakázek. Současně rozšíří své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplní jeho práce bude metodická, poradenská a konzultační činnost v právní oblasti na svěřeném úseku, zajišťování právní garance zpracovaných smluv, provádění právní kontroly materiálů předkládaných pro jednání Rady a Zastupitelstva Jihomoravského kraje a jejich poradních orgánů, zpracovávání právních výkladů, vyjádření a stanovisek, zabezpečování kontroly dokumentů předkládaných k podpisu hejtmana, komunikace s dalšími správními úřady a obcemi, odpovědnost za právní stránku administrace veřejných zakázek či odpovědnost za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (studijní obor právo)
- orientaci v zákoně o krajích, o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, o svobodném přístupu
k informacím, v oblasti dotací a veřejné finanční podpory, veřejných zakázek, v oblasti správního práva, daňového řádu - všeobecný právní přehled v oblasti veřejné správy
- pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační
a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrá uživatelská znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochota se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu - praxi ve veřejné správě (výhodou)
- znalost anglického jazyka (vítána)
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- stravenkový paušál 116 Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
- Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno.
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: od 01.04.2025, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 21.02.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda,
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana,
telefon 541 658 831, e-mail: juda.arnost@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele,
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!