Skip to main content

Referent/referentka právní agendy (PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA) oddělení právní a ekonomické odbor kancelář hejtmana

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč

Termín uzávěrky: 21. 2. 2025

Zveřejněno: 7. 2. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Představte si, že každý den přispíváte k rozvoji jižní Moravy, tvoříte smlouvy, které mění životy
k lepšímu, a nacházíte řešení, která najdou reálné uplatnění. Máte kolegy, kteří jsou vždy připraveni pomoci a podpořit vás. A co víc? Vaše kancelář nabízí dechberoucí výhled na Špilberk! Pokud vás toto oslovilo, neváhejte a přihlaste se!

 

Charakteristika vykonávané práce:

Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních právních činností souvisejících
s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje, na administraci veřejných zakázek a na spolupráci s volenými orgány Jihomoravského kraje.

Úspěšný uchazeč může očekávat práci v přátelském kolektivu, při které využije své vědomosti v oblasti smluvního, správního a občanského práva i veřejných zakázek. Současně rozšíří své znalosti o fungování krajské samosprávy.

Náplní jeho práce bude metodická, poradenská a konzultační činnost v právní oblasti na svěřeném úseku, zajišťování právní garance zpracovaných smluv, provádění právní kontroly materiálů předkládaných pro jednání Rady a Zastupitelstva Jihomoravského kraje a jejich poradních orgánů, zpracovávání právních výkladů, vyjádření a stanovisek, zabezpečování kontroly dokumentů předkládaných k podpisu hejtmana, komunikace s dalšími správními úřady a obcemi, odpovědnost za právní stránku administrace veřejných zakázek či odpovědnost za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

 

Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (studijní obor právo)
  • orientaci v zákoně o krajích, o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, o svobodném přístupu
    k informacím, v oblasti dotací a veřejné finanční podpory, veřejných zakázek, v oblasti správního práva, daňového řádu
  • všeobecný právní přehled v oblasti veřejné správy
  • pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační
    a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrá uživatelská znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochota se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
  • praxi ve veřejné správě (výhodou)
  • znalost anglického jazyka (vítána)

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
  • Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

 

Místo výkonu práce:     Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno.

Platové podmínky:        platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Termín nástupu:             od 01.04.2025, případně dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 21.02.2025.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Arnošt Juda,
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana,
telefon 541 658 831, e-mail:
juda.arnost@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele,

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

                                                                                               Těšíme se na setkání s vámi!