Referent/referentka právní agendy oddělení koncepce a plánování odboru sociálních věcí (pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou)
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč
Termín uzávěrky: 23. 10. 2024
Zveřejněno: 2. 10. 2024
Charakteristika vykonávané práce:
- budete zajišťovat vykonávání komplexních právních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje,
- zajišťovat právní garance zpracovaných smluv v oblasti sociálních služeb,
- provádět právní kontroly materiálů předkládaných pro jednání Rady a Zastupitelstva Jihomoravského kraje a jejich poradních orgánů,
- provádět kontrolu účelového využití dotací poskytnutých z rozpočtu Jihomoravského kraje v oblasti sociálních služeb.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- studijní obor: právo
- znalosti oboru: právní agenda
- orientace v zákoně o krajích, o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v oblasti dotací a veřejné finanční podpory, v oblasti správního práva, daňového řádu
- pozice je vhodná i pro absolventy
- rutinní splnění podmínek stanovených v § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- jazykové znalosti: vítány
- další požadavky:
- analytické a koncepční myšlení
- samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita
- schopnost samostatné i týmové práce
- velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
- prezenční schopnosti: veřejně i on-line prostředí (MS Teams, apod.)
- schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy
- schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
- dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
- řidičské oprávnění skupiny B vítáno
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou v centru Brna
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění
v hodnotě 1.000 Kč/měs. - firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: od 01.11.2024, nebo dle domluvy
Vyplněnou přihlášku se strukturovaným profesním životopisem a motivačním dopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 23.10.2024.
Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Alena Novotná, DiS.,
vedoucí oddělení koncepce a plánování, odboru sociálních věcí
telefon 541 652 178, e-mail: novotna.alena@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!