referent/referentka právní agendy (doba určitá)
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Administrativa
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, BRNO
Odměna: od 25.280Kč do 37.170Kč + možnost osobního ohodnocení a odměn
Termín uzávěrky: 22. 11. 2023
Zveřejněno: 3. 10. 2023
Na oddělení organizačním odboru kancelář hejtmana zabezpečujeme zasedání Zastupitelstva Jihomoravského kraje a schůze Rady Jihomoravského kraje po organizačně technické stránce; poskytujeme právní poradenství voleným orgánům Jihomoravského kraje při jejich jednáních; připravujeme návrhy řešení podnětů z diskusních vystoupení na zasedání zastupitelstva, koordinujeme vyřízení dotazů, připomínek a podnětů členů ZJMK, ve spolupráci s ostatními odbory krajského úřadu slaďujeme návrhy usnesení, poskytujeme právní pomoc odborům při přípravě materiálu k projednání v orgánech kraje.
Co bude Vaší náplní práce
Na místě referenta/referentky právní agendy oddělení organizačního budete poskytovat právní asistenci při schůzích Rady Jihomoravského kraje a zasedáních Zastupitelstva Jihomoravského kraje; budete poskytovat metodickou, poradenskou a konzultační činnost v oboru územní samosprávy – postavení, činnosti a působnosti krajů, obcí a jejich orgánů v návaznosti na zvláštní právní předpisy – a to ve vztahu k ostatním odborům krajského úřadu, členům orgánů kraje, obcím ve správním obvodu kraje a jejich občanům; budete vykonávat dílčí legislativní práce, právní činnosti na svěřeném úseku, přípravu právních stanovisek, apod. Získáte ucelenou představu o fungování kraje a jeho orgánů v různých oblastech práva.
Jedná se pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou.
Potřebujete více informací?
Kontaktní pracovník: JUDr. Petra Petrová
vedoucí oddělení organizačního odboru kancelář hejtmana
tel. 54165 8922; e-mail: petrova.petra@kr-jihomoravsky.cz
Petra Skokanová Abrhámová
oddělení personální odboru kancelář ředitele, tel. 541 651 224,
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- studijní obor: právo, veřejná správa
- znalosti oboru: znalost zejména zákona o krajích – postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů, zákona o obcích, problematiky samosprávy; poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů; všeobecný právní přehled v oblasti veřejné správy; všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji; pozice je vhodná i pro absolventy
- jazykové znalosti vítány
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
- výborná uživatelská znalost MS Office
- dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
- schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
- schopnost týmové práce
- vítáno řidičské oprávnění skupiny B.
Co vám nabízíme:
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- místo výkonu práce v centru Brna
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, účast na odborných konferencích
- stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.
Strukturovaný profesním životopis, s označením obsazované pozice, zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 22.11.2023, nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno.