Skip to main content

referent/referentka právní agendy (doba určitá)

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Administrativa

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, BRNO

Odměna: od 25.280Kč do 37.170Kč + možnost osobního ohodnocení a odměn

Termín uzávěrky: 22. 11. 2023

Zveřejněno: 3. 10. 2023

Kontakty

Kontaktní osoba: Martina Kučerová

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Na oddělení organizačním odboru kancelář hejtmana zabezpečujeme zasedání Zastupitelstva Jihomoravského kraje a schůze Rady Jihomoravského kraje po organizačně technické stránce; poskytujeme právní poradenství voleným orgánům Jihomoravského kraje při jejich jednáních; připravujeme návrhy řešení podnětů z diskusních vystoupení na zasedání zastupitelstva, koordinujeme vyřízení dotazů, připomínek a podnětů členů ZJMK, ve spolupráci s ostatními odbory krajského úřadu slaďujeme návrhy usnesení, poskytujeme právní pomoc odborům při přípravě materiálu k projednání v orgánech kraje.

 

Co bude Vaší náplní práce

Na místě referenta/referentky právní agendy oddělení organizačního budete poskytovat právní asistenci při schůzích Rady Jihomoravského kraje a zasedáních Zastupitelstva Jihomoravského kraje; budete poskytovat metodickou, poradenskou a konzultační činnost v oboru územní samosprávy – postavení, činnosti a působnosti krajů, obcí a jejich orgánů v návaznosti na zvláštní právní předpisy –  a to ve vztahu k ostatním odborům krajského úřadu, členům orgánů kraje, obcím ve správním obvodu kraje a jejich občanům; budete vykonávat dílčí legislativní práce, právní činnosti na svěřeném úseku, přípravu právních stanovisek, apod. Získáte ucelenou představu o fungování kraje a jeho orgánů v různých oblastech práva.

Jedná se pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou.

 

Potřebujete více informací?

Kontaktní pracovník:     JUDr. Petra Petrová

vedoucí oddělení organizačního odboru kancelář hejtmana

tel. 54165 8922; e-mail: petrova.petra@kr-jihomoravsky.cz

                                          

                                           Petra Skokanová Abrhámová

oddělení personální odboru kancelář ředitele, tel. 541 651 224,

Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • studijní obor: právo, veřejná správa
  • znalosti oboru: znalost zejména zákona o krajích – postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů, zákona o obcích, problematiky samosprávy; poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů; všeobecný právní přehled v oblasti veřejné správy; všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji; pozice je vhodná i pro absolventy
  • jazykové znalosti vítány
  • rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
  • výborná uživatelská znalost MS Office
  • dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti
  • schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
  • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
  • schopnost týmové práce
  • vítáno řidičské oprávnění skupiny B.

 

Co vám nabízíme:

  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • místo výkonu práce v centru Brna
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, účast na odborných konferencích
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.

 

Strukturovaný profesním životopis, s označením obsazované pozice, zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 22.11.2023, nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno.