referent/referentka ochrany ovzduší a prevence závažných havárií oddělení technické ochrany životního prostředí odboru životního prostředí
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 26 680 Kč - 38 570 Kč
Termín uzávěrky: 3. 6. 2025
Zveřejněno: 19. 5. 2025
Charakteristika vykonávané práce:
referent ochrany ovzduší a prevence závažných havárií oddělení technické ochrany životního prostředí připravuje podklady pro správní řízení a pro výkon samostatné působnosti; vypracovává správní rozhodnutí, připomínky, povolení, vyjádření a stanoviska v oblasti ochrany ovzduší a prevence závažných havárií; provádí státní dozor na vymezeném úseku státní správy; řeší přestupky, stížnosti a petice; poskytuje informace dle zákonů o poskytování informací; provádí metodickou činnost; spolupracuje na tvorbě plánů, programů, koncepcí a vyhodnocování rozvojových priorit kraje; aj.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
- orientace v příslušné legislativě: zákon o obcích, o krajích; správní řád; zákon o ochraně ovzduší a jeho prováděcí předpisy; zákona o prevenci závažných havárií; zákony o poskytování informací,
- zvláštní odborná způsobilost – v ochraně ovzduší (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru),
- vítána praxe ve veřejné správě,
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řízení osobního motorového vozidla,
- další požadavky:
- analytické myšlení,
- komunikační schopnosti, organizační, vyjadřovací a prezentační schopnosti
- schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy,
- aktivní přístup k řešení problémů,
- schopnost samostatné i týmové práce,
- pečlivost, zodpovědnost, systematičnost, odolnost vůči stresu
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,
- znalost práce s MS Office.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou v moderním pracovním prostředí; umístění
v centru Brna - osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál,
- příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měs.
- Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo nám. 449/3, PSČ 601 82 Brno
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, nebo dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 3.6.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Vlastimil Šunka,
vedoucí oddělení technické ochrany prostředí odboru životního prostředí
telefon 541 652 625, e-mail: sunka.vlastimil@jmk.cz
Ing. Tomáš Helán.
zástupce vedoucího oddělení technické ochrany životného prostředí
odboru životního prostředí
telefon: 541 652 626, e-mail: helan.tomas@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!