Skip to main content

Referent/referentka koordinace ochrany životního prostředí oddělení správního a ekonomického odboru životního prostředí

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč

Termín uzávěrky: 25. 3. 2025

Zveřejněno: 11. 3. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Charakteristika vykonávané práce: organizace procesu vydání jednotného environmentálního stanoviska (JES) Krajského úřadu Jihomoravského kraje včetně jeho kompletace.

Podrobné informace o JES (povaha i proces vydání) jsou dostupné na internetových stránkách Ministerstva životního prostředí Jednotné environmentální stanovisko – Ministerstvo životního prostředí (mzp.cz)
a internetových stránkách Jihomoravského kraje Jihomoravský kraj.

 

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
  • studijní obor: nerozhoduje; výhodou je vzdělání v oboru veřejná správa nebo v oboru vztahujícím se k ochraně životního prostředí
  • splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • vítána praxe ve státní správě a samosprávě a v oblasti životního prostředí,
    • samostatnost, odpovědnost, pečlivost,
    • dobrá uživatelská znalost MS Office,
    • dobré komunikační a organizační schopnosti,
    • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,
    • schopnost koncepčního a analytického myšlení,
    • schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení,
    • odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
  • pět týdnů dovolené,
  • 3 dny plně hrazené sick days,
  • pružnou pracovní dobu,
  • příspěvek na stravování 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.300Kč/měsíc,
  • příspěvek na Edenred Benefits Card ve výši 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školku,
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením,
  • široké možnosti dalšího vzdělávání, jazykové kurzy.

 

Místo výkonu práce:      Žerotínovo náměstí 3, BRNO.

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu.

Termín nástupu:              nejdříve od 01.06.2025, případně dle dohody.

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 25.03.2025.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Kateřina Pospíšilová,
vedoucí oddělení správního a ekonomického odboru životního prostředí,
tel. 541 652 697, e-mail:
pospisilova.katerina@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!