Skip to main content

Referent/referentka koncepce a plánování oddělení koncepce a plánování odboru sociálních věcí (pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou)

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč

Termín uzávěrky: 18. 2. 2025

Zveřejněno: 3. 2. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Charakteristika vykonávané práce:

  • budete se podílet na nastavení sítě dostupných, efektivních a kvalitních sociálních služeb na území Jihomoravského kraje prostřednictvím procesu komunitního plánování
  • zpracovávat strategické dokumenty v oblasti plánování sociálních služeb
  • zajišťovat metodickou a konzultační činnost obcím a poskytovatelům sociálních služeb
  • posouvat systém sociálních služeb s ohledem na aktuální trendy a potřeby těch, kteří ho využívají
  • podílet se na realizaci inovativních projektů
  • organizovat pracovní setkání a semináře pro zástupce obcí a spolupracující subjekty
  • podílet se na realizaci kontrol u subjektů, které nemají oprávnění k poskytování sociálních služeb

 

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • požadovaný studijní obor: sociální služby, sociální práce, sociální politika apod.
  • zvláštní odborná způsobilost sociálních službách (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • znalosti oboru: agenda sociálních služeb
  • praxe: vítána v agendách sociálních služeb nebo samospráv, zejména v oblastech plánování sociálních služeb
  • rutinní splnění podmínek stanovených v § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • jazykové znalosti: vítány
  • další požadavky:
  • analytické a koncepční myšlení
  • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
  • prezenční schopnosti: veřejně i on-line prostředí (MS Teams, apod.)
  • schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy
  • schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
  • ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
  • dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
  • řidičské oprávnění skupiny B vítáno

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
  • osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
  • Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
  • firemní mateřskou školku
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
  • stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv

 

Místo výkonu práce:      pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu

Termín nástupu:              co nejdříve, dle dohody

Vyplněnou přihlášku se strukturovaným profesním životopisem a motivačním dopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 18.02.2025.

Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení

.

Kontaktní pracovník:           Mgr. Alena Novotná, DiS.,
vedoucí oddělení koncepce a plánování, odboru sociálních věcí
telefon 541 652 178, e-mail:
novotna.alena@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!