Skip to main content

Referent/ka odboru sociálních služeb Městského úřadu Uherské Hradiště (agenda veřejného opatrovníka a výkonu sociální práce)

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Město Uherské Hradiště

Popis zaměstnavatele:

Město Uherské Hradiště, srdce Slovácka, je zaměstnavatelem z oblasti veřejné správy. Nabízí stabilní pracovní prostředí, zaměstnanecké benefity a pracovní příležitosti v různých profesních oblastech. Služby občanům poskytuje profesionálně, vstřícně a s úsměvem.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Uherské Hradiště

Odměna:

Termín uzávěrky: 19. 6. 2024

Zveřejněno: 4. 6. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Mgr. Anna Tománková

Kontaktní telefon: 739488522

Kontaktní email: anna.tomankova@mesto-uh.cz

Další kontakt:

Tajemník Městského úřadu Uherské Hradiště dle § 7 odst. 3 zák. č. 312/2002 Sb., v platném znění vyhlašuje výběrové řízení na pozici

 Referent/ka odboru sociálních služeb Městského úřadu Uherské Hradiště 

(agenda veřejného opatrovníka a výkonu sociální práce)

Základní požadavky:

  • státní občanství ČR, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR,
  • věk nejméně 18 let,
  • svéprávnost,
  • bezúhonnost,
  • znalost jednacího jazyka.

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání získané v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku,
  • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
  • orientace v legislativě (zejména zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a zákon č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, v platném znění a č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména jeho části vztahující se k opatrovnictví),
  • dobrá orientace v mikroekonomice a základních právních systémech (sociálního zabezpečení, sociálních služeb, pracovního práva, občanského práva),
  • psychická odolnost, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost, flexibilita,
  • schopnost empatického přístupu při jednání s klienty,
  • znalost práce na PC (MS Office),
  • řidičské oprávnění skupiny B,
  • praxe v oboru (sociálních službách, veřejné správě) a zkoušky odborné způsobilosti v sociální oblasti výhodou.

 

Druh práce:

  • výkon sociální práce: samostatný výkon specializovaných agend péče o osoby a skupiny osob v nepříznivé sociální situaci, zajišťování sociálně právního poradenství a poskytování soustavné sociální pomoci v přímém styku.
  • výkon agendy veřejného opatrovníka (včetně hmotné odpovědnosti), zejména v oblastech:
  • pracovních a sociálních – pracovněprávní vztahy, kupní smlouvy, zajištění bydlení či služby,
  • hájení práv a zajištění plnění závazků a povinností, jednání na úřadech, péče o zdravotní stav,
  • finanční záležitosti – správa účtu, bankovní operace, podpora v hospodaření,
  • majetkové záležitosti – správa či podpora ve správě majetku,
  • zastupování opatrovance před opatrovnickým soudem.

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené,
  • 4 dny volna navíc na zdravotní indispozici nebo vyřízení soukromých záležitostí („free days“),
  • příspěvek na penzijní spoření,
  • příspěvek na stravování,
  • poukazy Ticket Multi,
  • zvýhodněné tarifní volání pro zaměstnance a rodinné příslušníky,
  • klimatizované prostředí.

Přihláška uchazeče musí podle ust. § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., v platném znění, obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

 

Vzor přihlášky do výběrového řízení je ke stažení na webových stránkách města v sekci „Volná pracovní místa“.

 

K přihlášce musí být připojeny tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaných domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Další ustanovení:

  • Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
  • Nástup do pracovního poměru je možný ihned po ukončení výběrového řízení, případně dle dohody
  • Platová třída: 11
  • Místo výkonu práce: pracoviště Městského úřadu Uherské Hradiště

Přihlášku s přílohami doručte nejpozději do 19.6.2024 do 12:00 hodin buď osobně na podatelnu Městského úřadu Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, poštou na adresu Městský úřad Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště nebo do datové schránky.

Do výše uvedeného výběrového řízení se přihlaste pod značkou „VŘ 14“.

Zalepenou obálku označte slovy „Neotvírat – personální výběrové řízení“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

V Uherském Hradišti dne

 

Ing. Ivan Matulík