referenta/referentky sociálních věcí – registrace oddělení registrace sociálních služeb odboru sociálních věcí
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele!
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč
Termín uzávěrky: 6. 10. 2025
Zveřejněno: 19. 9. 2025
Charakteristika vykonávané práce: zajištění komplexního výkonu registrace v rámci poskytování sociálních služeb v Jihomoravském kraji, posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb při posuzování žádostí
o registraci a kontrolu jejich plnění. Dále referent zajišťuje zpracování správního řízení ve věci žádostí o registrace poskytovatelů sociálních služeb. Vede a zpracovává registr v písemné podobě, zajišťuje zpracování registru
i v elektronické podobě. Podílí se na zpracování metodických materiálů procesu registrace poskytovatelů sociálních služeb atd.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- studijní obor: nejlépe sociální služby, sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika apod.
- zvláštní odborná způsobilost sociálních službách (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
- znalosti oboru: výborná znalost zákona o sociálních službách a prováděcí vyhlášky, zejména problematiky podmínek registrace, ale i jednotlivých druhů sociálních služeb, personálního zajištění, materiálně technických podmínek poskytování sociálních služeb, povinnosti poskytovatelů sociálních služeb, znalost Doporučených postupů MPSV a dalších metodických materiálů agendy registrací atd.
- praxe: vítána v agendách sociálních služeb nebo ve veřejné správě,
- rutinní splnění podmínek stanovených v § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- jazykové znalosti: vítány
- další požadavky:
- schopnost aktivně řešit problémy
- schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita,
- velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti,
- schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu,
- schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy,
- ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,
- prezentační schopnosti: veřejně i on-line prostředí (MS Teams apod.)
- dobrá uživatelská znalost MS Office,
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- možnost práce z domu (home office)
- stravenkový paušál 116 Kč/den
- příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
- Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
- pozice je vhodná i pro absolventy
Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: od 01.01.2026
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 06.10.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: JUDr. Libuše Holasová
vedoucí oddělení registrace sociálních služeb, odboru sociálních věcí
telefon 541 652 185, e-mail: holasova.libuse@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!