referent informačních systémů veřejné správy (m, ž) oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 21530 Kč - 30 920 Kč
Termín uzávěrky: 5. 3. 2025
Zveřejněno: 18. 2. 2025
Budete první kontaktní osobou pro naše klienty. Pomůžete s vidimací listin, legalizací podpisů a agendou Czech POINT. Součástí vaší práce bude pokladní agenda a činnosti spojené s podatelnou. Jste-li ochotni poskytovat služby občanům na vysoké úrovni
a záleží vám na profesionálním přístupu, pak hledáme právě vás!
Co od Vás očekáváme:
- pečlivost a zodpovědnost – důraz na detail a schopnost plnit úkoly svědomitě
- profesionální a vstřícné vystupování při jednání s klienty
- rychlou orientaci v administrativních procesech – práce s dokumenty, informačními systémy a pokladní agendou
- samostatné a rychlé rozhodování
- agenda spojená s činnostmi Czech POINT, jako jsou např. vidimace listin a legalizace podpisů, vyžaduje ochotu učit se nové věci a osvojovat si nové dovednosti
- dodržování mravních a etických principů
- úspěšné složení zkoušek způsobilosti k vidimaci a legalizaci je podmínkou pro výkon této práce (po zapracování)
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- zkušenost s prací na pracovišti Czech POINT výhodou
Nabízíme:
- odbornou podporu ze strany kolegů
- místo výkonu práce v centru Brna
- pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
- stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den
- příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
- Ticket Benefit Card v hodotě 14.000 Kč/rok
- firemní mateřskou školku
- stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení
a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, nebo dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 05.03.2025.
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazečů
a uchazeček musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Chcete více informací?
Ing. Zbyněk Lenomar, vedoucí oddělení hospodářské správy odboru kancelář ředitele
e-mail: lenomar.zbynek@jmk.cz, telefon: 541 651 226
Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele
e-mail: musilova.jana@jmk.cz, telefon: 541 651 205
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!