Skip to main content

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA (referent/referentka právní agendy) oddělení organizační a správní odboru školství

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč

Termín uzávěrky: 25. 9. 2024

Zveřejněno: 10. 9. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Jaké činnosti budete na právní pozici našeho oddělení vykonávat?

  • komplexní právnickou činnost v oblasti státní správy a samosprávy na odboru školství;
  • budete přezkoumávat rozhodnutí ředitelů škol v oblasti školství (správní řád), připravovat a revidovat smlouvy (občanský zákoník);
  • poskytovat právní pomoc školám (zejména školské předpisy, pracovní právo, soukromé právo);
  • budete poskytovat právní a metodickou školám a jejich zřizovatelům (osobně, telefonicky i písemně), aj.

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu, ve studijním oboru právo
  • znalosti oboru: znalost občanského, pracovního a správního práva, orientace v oblasti školského práva, orientace v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a problematiky na úseku školství v Jihomoravském kraji
  • zvláštní odborná způsobilost: ve školství (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
  • jazykové znalosti: vítána znalost anglického jazyka nebo jiného světového jazyka na komunikační úrovni
  • splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • uživatelská znalost MS Office

Budete potřebovat:

  • výborné komunikační, organizační, vyjadřovací a prezentační dovednosti
  •  schopnost samostatné i týmové práce
  •  schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy
  •  ochotu se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
  •  pečlivost, zodpovědnost, systematičnost
  •  analytické myšlení
  •  řidičské oprávnění skupiny B.

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card,
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.

Místo výkonu práce:      Cejl 73, BRNO

Platové podmínky:         platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Termín nástupu:              co nejdříve – dle dohody

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 25.09.2024.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Kontaktní pracovník:        Mgr. Marta Hromková, vedoucí oddělení organizačního a správního odboru školství
telefon 541 653 511, e-mail:
hromkova.marta@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele, telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz.

Těšíme se na setkání s vámi!