PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA (referent/ka právní agendy) oddělení organizačního a správního odboru školství
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: ŽEROTÍNOVO NÁMĚSTÍ 3, BRNO
Odměna: OD 25.280KČ DO 37.170KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN
Termín uzávěrky: 29. 7. 2024
Zveřejněno: 7. 2. 2024
právník/právnička
(referent/referentka právní agendy)
odbor školství oddělení organizační a správní
Jaké činnosti budete na právní pozici našeho oddělení vykonávat?
- komplexní právnickou činnost v oblasti státní správy a samosprávy na odboru školství;
- budete přezkoumávat rozhodnutí ředitelů škol v oblasti školství (správní řád);
- budete připravovat a revidovat smlouvy (občanský zákoník) a jiné dokumenty (zákon o krajích);
- budete poskytovat právní pomoc školám (zejména školské předpisy, pracovní právo, soukromé právo);
- budete poskytovat právní a metodickou školám a jejich zřizovatelům (osobně, telefonicky i písemně), aj.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu, ve studijním oboru právo
- znalosti oboru: znalost občanského, pracovního a správního práva, orientace v oblasti školského práva, orientace v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a problematiky na úseku školství v Jihomoravském kraji
- zvláštní odborná způsobilost: ve školství (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
- jazykové znalosti: vítána znalost anglického jazyka nebo jiného světového jazyka na komunikační úrovni
- splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- uživatelská znalost MS Office
Budete potřebovat:
- výborné komunikační, organizační, vyjadřovací a prezentační dovednosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- schopnost přizpůsobit se dané situaci, operativně řešit problémy
- ochotu se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti
- pečlivost, zodpovědnost, systematičnost
- analytické myšlení
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
- pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days,
- stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, Benefits Card,
- firemní mateřskou školku,
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv.
Místo výkonu práce: Cejl 73, BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 29.07.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Marta Hromková,
vedoucí oddělení organizačního a správního odboru školství,
telefon 541 653 511, e-mail: hromkova.marta@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.