právník/právnička odboru informatiky

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Kategorie: Právní služby

Místo výkonu práce: Brno

Typ úvazku: Práce na HPP

Odměna: od 22.980Kč do 33.790Kč + možnost osobního ohodnocení a odměn

Termín uzávěrky: 24. 6. 2022

Zveřejněno: 15. 2. 2022

Kontakty

Kontaktní osoba: Ing. Miroslav Vacula

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: Martina Kučerová

Právník/právnička odboru informatiky zabezpečuje právní agendu pro potřebu odboru informatiky, včetně případného zastupování v soudních sporech; připravuje a předkládá materiály odboru informatiky k jednání orgánům kraje; odpovídá za právní správnost smluvních ujednání; připravuje podmínky zadání veřejných zakázek; zajišťuje řádný průběh výběrových a zadávacích řízení; zajišťuje uveřejňování informací o veřejných zakázkách odboru informatiky v Informačním systému veřejných zakázek; zabezpečuje shodu programů a způsobu jejich realizace s politikou EU; připomínkuje návrhy nových právních předpisů, nových normativních aktů či aktualizuje stávající spadající do působnosti odboru informatiky; vyřizuje žádosti a informace dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů; zpracovává právní rozbory v oblasti své působnosti; aj.

Kontaktní pracovník:   Ing. Miroslav Vacula, vedoucí odboru informatiky, tel. 541 658 841                                                                                                           

Bc. Petra Skokanová Abrhámová, oddělení personální odboru kancelář ředitele, tel. 541 651 230

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu,
  • studijní obor: právo
  • znalost ekonomické agendy, problematiky dotací a účetnictví, veřejné podpory a veřejné správy
  • orientace v příslušné legislativě: postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů – znalost zákona o krajích, zákona o obcích; zákona o zadávání veřejných zakázek; zákona o svobodném přístupu k informacím; občanské právo, správní řád, zákon o kybernetické bezpečnosti;
  • splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
  • další požadavky:
    • komunikační, formulační a organizační schopnosti
    • analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
    • schopnost samostatné i týmové práce
    • iniciativa, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení
    • ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
    • schopnost argumentovat
    • výborný písemný a slovní projev.

Nabízíme:

  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
  • možnost získat mezioborové zkušenosti v oblasti práva veřejných zakázek a IT,
  • 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days,
  • pružnou pracovní dobu,
  • příspěvek na stravování,
  • každý rok Ticket Benefit Card v hodnotě 6000 Kč,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • příspěvek na kulturní akce,
  • firemní mateřskou školku,
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením,
  • příjemný pracovní kolektiv.

Platové podmínky:  se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11 (dle délky praxe + možnost osobního ohodnocení a odměn).

Pokud Vás nabídka zaujala, bližší informace naleznete na www.jmk.cz – volná místa. Všem zájemcům děkujeme!

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás