Právník (m, ž) oddělení právního odboru kancelář ředitele
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč
Termín uzávěrky: 25. 11. 2024
Zveřejněno: 8. 11. 2024
Co dělá práci našich právníků zajímavou? To, že návod často neexistuje! Smysluplná práce s přímým dopadem na efektivní chod organizace. Mimořádné situace, které zcela obrátí pozornost na jiné úkoly a dají jim prioritu.
Nabízíme příležitost k profesnímu růstu, zapojení do zajímavých projektů v různých právních oblastech a velkou míru volnosti a zodpovědnosti při řešení problémů.
Co Vás čeká?
Budete se aktivně podílet na přípravě a zadávání veřejných zakázek, týkajících služeb, dodávek a prací, které jsou nezbytné pro každodenní fungování a provoz úřadu, s přímým dopadem na kvalitu veřejných služeb.
Budete poskytovat právní poradenství kolegům z ostatních oddělení odboru ve věcech pracovněprávních, při správě majetku či při řešení mimořádných událostí jako bylo tornádo nebo pandemie.
Budete zabezpečovat činnosti podpůrného orgánu dle zákona o střetu zájmů, vyřizovat žádosti o svobodném přístupu k informacím, přezkoumávat rozhodnutí správních orgánů na úseku přestupků dle zákona o střetu zájmů a krizového zákona, anebo se budete podílet na přípravě udělení souhlasu ředitele krajského úřadu se jmenováním a odvoláním tajemníka obecního úřadu.
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda
- aktivní přístup a samostatnost při plnění individuálních úkolů, práci bez neustálé supervize
- schopnost stanovit si priority a řešit úkoly podle jejich důležitosti a mimořádnosti
- ochotu hledat souvislosti v kontextu, rychle se adaptovat na nové situace
- schopnost odůvodnit svá rozhodnutí a srozumitelně je sdělit ostatním, včetně „neprávníků“
- schopnost nést za svá rozhodnutí zodpovědnost
- sdílení znalostí, získaných zkušeností a informací s kolegy na oddělení.
Nabízíme:
- pestrou agendu umožňující zabývat se různými oblastmi práva
- velkou míru volnosti při hledání řešení právních otázek se zaměřením na kvalitu a efektivitu
- vedoucího a kolegyně, kteří vás nenechají v nesnázích, spolupracují a sdílí zkušenosti
- Work-life balance je pro nás důležitý, a proto hledáme oboustrannou spokojenost
- pozice je na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6.000 Kč/rok
- příspěvek na penzijní připojištění, dlouhodobý investiční produkt (DIP)
- příspěvek na kulturní a sportovní akce organizované JMK
- firemní mateřskou školu
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 25.11.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Martin Koníček
vedoucí odboru kancelář hejtmana
telefon 541 651 261, e-mail: konicek.martin@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!