Pracovník/pracovnice marketingu odboru tiskových věcí a marketingu
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč
Termín uzávěrky: 6. 1. 2025
Zveřejněno: 29. 11. 2024
Hledáte dynamickou práci v centru Brna, kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti? Zajímáte se o dění kolem vás, vnímáte sociální témata a máte radost, když můžete zlepšovat své okolí? Přidejte se k týmu odboru tiskových věcí a marketingu Jihomoravského kraje a pomozte nám zviditelnit důležité oblasti pro téměř 1,2 milionu lidí.
Co budete dělat?
Hledáme šikovného organizátora s vášní pro marketing! Na této pozici se stanete součástí skvělého týmu profesionálů, kde budete u zrodu reklamních kampaní, eventů a tvorby propagačních materiálů. Vaším úkolem bude nejen vše zorganizovat, ale i pomoci s obsahem – od sloganů po scénáře videí. Součástí vaší práce budou
i nezbytné administrativní úkoly, které dodají vašim projektům pevný základ. Budete mít na starosti přípravu podkladů i efektivní komunikaci s dodavateli a partnery. Díky vám vše poběží hladce a profesionálně!
Čeká vás práce, která má smysl. Budete se podílet na zviditelnění témat, jako je zdravotnictví, kultura, školství, životní prostředí nebo doprava, a vaše nápady osloví téměř 1,2 milionu lidí. Tahle práce rozhodně není rutina – každý den přinese nové výzvy a příležitosti růst.
Pozice je ideální i pro čerstvé absolventy, kteří chtějí rozjet kariéru v marketingu. Pokud máte chuť tvořit, organizovat a být u něčeho velkého, přidejte se k nám. Těšíme se, že se uvidíme osobně!
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nejlépe marketing, marketingová komunikace, mediální studia, ekonomický studijní obor
- znalosti v oboru: tvorba PR textů, orientace v marketingové, popř. mediální oblasti
- znalost grafických nástrojů
- silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci v rámci úřadu
- schopnost prezentace (vlastních nápadů, záměrů) na veřejnosti
- schopnost slovně formulovat, schopnost být verbálně pohotový, vynikající písemný projev
- schopnost analyticky a koncepčně myslet, schopnost řešit problémy
- kreativita, iniciativa, důslednost, odpovědnost
- vysoké pracovní nasazení
- výborná uživatelská znalost MS Office
- jste týmový hráč s proaktivním přístupem a schopností pracovat samostatně
- jste ochotni nést zodpovědnost
Co vám nabízíme:
- práci, která má smysl
- spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky a následné vzdělávání
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou
- pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření DIP v hodnotě v hodnotě 12.000 Kč/rok.
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- firemní mateřskou školku
- pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv.
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: od 01.02.2025, nebo dle domluvy
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 06.01.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing Inka Růžičková vedoucí odboru tiskových věcí a marketingu,
telefon 541 651 608, e-mail: ruzickova.inka@kr-jihomoravsky.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!