Skip to main content

Personalista – HR generalista – back office (m, ž) oddělení personálního odboru kancelář ředitele

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč

Termín uzávěrky: 26. 11. 2024

Zveřejněno: 11. 11. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Dělá vám radost pečlivá a precizní práce s dokumenty a daty?  Hledáme kolegu, který oplývá rychlostí a dokáže nestranně analyzovat informace v rámci administrativní podpory. Pokud navíc ovládáte zákoník práce, bude to pro nás velkou výhodou!

 

Vaše úkoly budou zahrnovat:

  • důležitou podporu HR partnerkám a specialistkám při realizaci jejich úkolů, včetně přípravy potřebné dokumentace
  • zpracovávání agendy spojené s každodenním chodem personálního oddělení
  • poskytování administrativní a organizační asistence
  • komunikaci se zaměstnanci ohledně jejich pracovněprávních dotazů
  • zajištění souladu legislativy s interními předpisy
  • přípravu reportů a přehledů pro vedení instituce

 

Co od Vás očekáváme:

  • pochopení významu jednotlivých úkolů a jejich přínosu pro celý tým
  • otevřenost a ochotu spolupracovat s týmem
  • schopnost provádět detailní kontrolu dokumentů a dat s cílem zajistit jejich správnost, přesnost a v případě potřeby úpravu
  • spravovat a organizovat dokumenty a záznamy
  • dodržovat stanovené termíny
  • znalost práce s PC (MS Office, výhodou schopnost hledat optimalizaci administrativních procesů)
  • vysokoškolské vzdělání

 

Nabízíme:

  • příležitost pro další vzdělávání a profesní rozvoj
  • možnost aktivní spolupráce na zefektivnění fungování úřadu
  • vedoucího a kolegyně, kteří vás nenechají v nesnázích, spolupracují a sdílí zkušenosti
  • pracovní dobu umožňující sladění pracovního a soukromého života
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu
  • příjemný pracovní kolektiv
  • 5 týdnů dovolené + 3 plně hrazené Sick Days
  • stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.000 Kč/měs.
  • firemní mateřskou školu
  • neformální akce

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 ihned, případně dle dohody

 

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.11.2024.

Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

 

K přihlášce připojte:

  • strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět            na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Součástí výběrového řízení na pozici může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.

 

Chcete více informací?  

Mgr. Bc. Martin Brabec, vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele

e-mail: brabec.martin@jmk.cz,  telefon: 541 658 916

 

Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele

e-mail: musilova.jana@jmk.cz,  telefon: 541 651 205

 

Petra Skokanová Abrhámová, HR partnerka, personální oddělení odboru kancelář ředitele

e-mail: skokanova.petra@jmk.cz,  telefon: 541 651 224

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!