Personalista – HR generalista – back office (m, ž) oddělení personálního odboru kancelář ředitele
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč
Termín uzávěrky: 26. 11. 2024
Zveřejněno: 11. 11. 2024
Dělá vám radost pečlivá a precizní práce s dokumenty a daty? Hledáme kolegu, který oplývá rychlostí a dokáže nestranně analyzovat informace v rámci administrativní podpory. Pokud navíc ovládáte zákoník práce, bude to pro nás velkou výhodou!
Vaše úkoly budou zahrnovat:
- důležitou podporu HR partnerkám a specialistkám při realizaci jejich úkolů, včetně přípravy potřebné dokumentace
- zpracovávání agendy spojené s každodenním chodem personálního oddělení
- poskytování administrativní a organizační asistence
- komunikaci se zaměstnanci ohledně jejich pracovněprávních dotazů
- zajištění souladu legislativy s interními předpisy
- přípravu reportů a přehledů pro vedení instituce
Co od Vás očekáváme:
- pochopení významu jednotlivých úkolů a jejich přínosu pro celý tým
- otevřenost a ochotu spolupracovat s týmem
- schopnost provádět detailní kontrolu dokumentů a dat s cílem zajistit jejich správnost, přesnost a v případě potřeby úpravu
- spravovat a organizovat dokumenty a záznamy
- dodržovat stanovené termíny
- znalost práce s PC (MS Office, výhodou schopnost hledat optimalizaci administrativních procesů)
- vysokoškolské vzdělání
Nabízíme:
- příležitost pro další vzdělávání a profesní rozvoj
- možnost aktivní spolupráce na zefektivnění fungování úřadu
- vedoucího a kolegyně, kteří vás nenechají v nesnázích, spolupracují a sdílí zkušenosti
- pracovní dobu umožňující sladění pracovního a soukromého života
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu
- příjemný pracovní kolektiv
- 5 týdnů dovolené + 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok
- příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.000 Kč/měs.
- firemní mateřskou školu
- neformální akce
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: ihned, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.11.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Součástí výběrového řízení na pozici může být i psychologické posouzení uchazečů/uchazeček.
Chcete více informací?
Mgr. Bc. Martin Brabec, vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele
e-mail: brabec.martin@jmk.cz, telefon: 541 658 916
Mgr. Jana Musilová, personální oddělení odboru kancelář ředitele
e-mail: musilova.jana@jmk.cz, telefon: 541 651 205
Petra Skokanová Abrhámová, HR partnerka, personální oddělení odboru kancelář ředitele
e-mail: skokanova.petra@jmk.cz, telefon: 541 651 224
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!