organizační pracovník/organizační pracovnice
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: ŽEROTÍNOVO NÁMĚSTÍ 3, BRNO
Odměna: OD 21.530KČ DO 30.920KČ + MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN
Termín uzávěrky: 5. 2. 2025
Zveřejněno: 21. 1. 2025
organizačního pracovníka/organizační pracovnice oddělení přezkumu obcí odboru kontrolního a právního.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností mezi sekretariátem odboru a oddělením přezkumu obcí odboru kontrolního a právního. Obsluhování e-mailové schránky odboru, poskytování informací z internetu. Podílení se na vedené agendy škodní komise Krajského úřadu Jihomoravského kraje, vedení administrativní a spisové agendy. Plnění úkolů souvisejících s jednáními vedoucího odboru, zajišťování jednání po stránce administrativní, vyhotovování zápisů a zjišťování jejich předání. Evidence žádostí o vydání kontrolních průkazů a zajišťování jejich vyhotovení. Zpracování evidence docházky pracovníků a inventarizace kanceláří odboru kontrolního a právního.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- vítána praxe ve veřejné správě, ale není podmínkou,
- výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti,
- dobrá uživatelská znalost MS Office,
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu,
- výborné organizační schopnosti.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
- pět týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
- příspěvek na stravování 116 Kč/den,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.300 Kč/měsíc,
- Edenred Benefits Card ve výši 14.000 Kč/rok,
- zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
- firemní mateřskou školku,
- stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu,
- široké možnosti dalšího vzdělávání, jazykové kurzy.
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 449/3, Brno.
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu.
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody.
Strukturovaný profesní životopis s označením obsazované pozice zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 05.02.2025.
Kontaktní pracovník: Mgr. Radomír Zimek, pověřen řízením odboru kontrolního a právního,
tel.: 541 651 235, e-mail: zimek.radomir@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele,
tel.: 541 651 205, email: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!