Skip to main content

organizační pracovník/organizační pracovnice oddělení přezkumu obcí odboru kontrolního a právního

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 21530 Kč - 30 920 Kč

Termín uzávěrky: 28. 3. 2025

Zveřejněno: 17. 3. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností mezi sekretariátem odboru a oddělením přezkumu obcí odboru kontrolního a právního. Obsluhování e-mailové schránky odboru, poskytování informací z internetu. Podílení se na vedené agendy škodní komise Krajského úřadu Jihomoravského kraje, vedení administrativní a spisové agendy. Plnění úkolů souvisejících s jednáními vedoucího odboru, zajišťování jednání po stránce administrativní, vyhotovování zápisů a zjišťování jejich předání. Evidence žádostí o vydání kontrolních průkazů a zajišťování jejich vyhotovení. Zpracování evidence docházky pracovníků a inventarizace kanceláří odboru kontrolního a právního.

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • vítána praxe ve veřejné správě, ale není podmínkou,
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti,
  • dobrá uživatelská znalost MS Office,
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
  • vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu,
  • výborné organizační schopnosti.

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
  • pět týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
  • příspěvek na stravování 116 Kč/den,
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.300 Kč/měsíc,
  • Edenred Benefits Card ve výši 14.000 Kč/rok,
  • zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
  • firemní mateřskou školku,
  • stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu,
  • široké možnosti dalšího vzdělávání, jazykové kurzy.

 

Místo výkonu práce:      Žerotínovo náměstí 449/3, Brno.

Platové podmínky:         platová třída 8 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu.

Termín nástupu:              co nejdříve, dle dohody.

 

 

Strukturovaný profesní životopis s označením obsazované pozice zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 28.03.2025.

 

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Radomír Zimek, pověřen řízením odboru kontrolního a právního,
tel.: 541 651 235, e-mail:
zimek.radomir@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele,
tel.: 541 651 205, email:
musilova.jana@jmk.cz

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

 

 

                                                                                                     Těšíme se na setkání s vámi!