Skip to main content

koordinační, projektový a programový pracovník oddělení marketingu

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Univerzita obrany

Popis zaměstnavatele:

Univerzita obrany je státní vysoká škola a připravuje vojenské profesionály a další odborníky působící ve sféře bezpečnosti a obrany státu na základě potřeb Armády ČR, státní správy a smluvních závazků s ostatními demokratickými státy. Univerzita obrany poskytuje akreditované vzdělání v bakalářských, magisterských a doktorských studijních programech, které jsou vojensko-manažerského, ekonomického, technického a zdravotnického zaměření.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Marketing a média

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: od 24.390,- Kč (bez odborné praxe)

Termín uzávěrky: 16. 8. 2024

Zveřejněno: 2. 8. 2024

Kontakty

Kontaktní osoba: Ivan Hlavačka

Kontaktní telefon: 973442740

Kontaktní email: ivan.hlavacka@unob.cz

Další kontakt: +420 973 443 448, email: veronika.cerna@unob.cz

Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí volné pracovní místo

koordinační, projektový a programový pracovník oddělení marketingu

Pracovní místo je plánováno pro občanského zaměstnance.

 

Vlastnosti pracovního místa:

Mzdové zařazení: 10. platová třída

Rozsah pracovní doby: 40 hodin týdně

Místo výkonu práce: Brno

Předpokládaný termín obsazení místa: 1. září 2024, popř. dle dohody

 Obsah činnosti:

  • organizace důležitých náborových akcí: Dny otevřených dveří, Festival vědy, Noc vědců,…
  • práce na projektech a kampaních na podporu interního marketingu a společenské odpovědnosti organizace (Rozlučka s páťáky, UNOB letní kino, sázení stromů, darování krve, dobročinné sbírky,…)
  • správa sociálních sítí: Instagram, Facebook, Twitter, Linked-In
  • kampaně na sociálních sítích (Business manager)
  • natáčení krátkých videí, střih a další postprodukce (titulky, hudba, efekty,…)
  • komunikace s uchazeči (email, telefon, sociální sítě)

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské bakalářské vzdělání
  • vhodné pro absolventy
  • vzdělání a praxe v oblasti marketingu a komunikace výhodou
  • zkušenosti s focením, natáčením videí a postprodukcí – velkou výhodou
  • organizační schopnosti, samostatnost, kreativita
  • komunikativnost, flexibilita a zodpovědnost
  • ochota pracovat v týmu
  • předpoklady pro získání oprávnění pro nakládání s utajovanými informacemi na stupni utajení „VYHRAZENÉ“

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
  • 200 hodin dovolené,
  • možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
  • výhody závodního stravování,
  • možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb, tj. penzijní produkty,
  • pravidelná bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
  • dobrý pracovní kolektiv a pracoviště v centru Brna,
  • možnost bezplatného parkování,
  • možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť (posilovny, wellness – sauna, vířivka, solárium, work-outové hřiště, ovál, tenisová hala, lezecká stěna, …)
  • možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny Univerzity obrany.

 

Postup při výběru vhodného uchazeče:

Zašlete Váš stručný životopis s motivačním dopisem, e-mailem nejpozději do 16. srpna 2024 na email veronika.cerna@unob.cz.

Bližší informace o nabízené pracovní pozici poskytne por. Ing. Veronika Černá, tel. 973 443 448, 734 309 186, email: veronika.cerna@unob.cz.

Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce.

Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 22. srpna 2024, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.

Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, zlikvidovány.