Konzultant

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Veles Analytics

Popis zaměstnavatele:

Parametry

Kategorie: Bankovnictví a finanční služby

Místo výkonu práce: ČR

Typ úvazku: Práce na ŽL

Odměna: Vedlejší činnost 8 000 - 20 000 Kč/měs.; hlavní činnost 20 000 - 35 000 Kč/měs.

Termín uzávěrky: 31. 8. 2020

Kontakty

Kontaktní osoba: hr@veles-analytics.com

Kontaktní telefon: ?

Kontaktní email: hr@veles-analytics.com

Další kontakt: https://www.veles-analytics.com/

Konzultant jedná s klienty i s našimi partnerskými institucemi. Neustále se vzdělává ve světě financí a je zodpovědný za kvalitu projektů předkládaných klientům i za administrativní zpracování navržených řešení. Běžný pracovní den konzultanta se skládá ze zpracovávání administrativy, jako je zadávání klientských dat, jejich analýza a kreativní navrhování řešení do projektů. Těmto aktivitám se může věnovat z pohodlí domova formou home-office, nebo může využít tvůrčí pracovní prostředí v kanceláři. Ke klientům vyráží nejčastěji v odpoledních hodinách.

Na této pracovní pozici jsou nejšťastnější ti lidé, kteří si chtějí flexibilně plánovat svůj čas a neradi tráví celý den v kanceláři, naopak je těší během dne vykouknout do terénu. Ve svém živlu jsou zejména ti konzultanti, kteří rádi navazují vztahy s novými lidmi a mají v sobě pomáhajícího ducha, protože smyslem této práce je zejména pomoc klientům zorientovat se ve světě financí.
Sídlíme sice v Olomouci, ale momentálně hledáme talenty i do dalších měst, abychom tam s jejich pomocí mohli otevřít nové kanceláře.
V případě oboustranné spokojenosti možnost zapojení do manažerského vzdělávání a postup na vedoucí pozice.
  • Umožňujeme vedlejší i hlavní činnost.

  • Finanční ohodnocení je zcela závislé na pracovních výsledcích (vedlejší činnost 8 000 – 20 000 Kč/měs.; hlavní činnost 20 000 – 35 000 Kč/měs.).

  • Pracovní doba je flexibilní, možný je i home office

  • Postaráme se zdarma o kompletní rekvalifikaci a připravíme Vás na odborné zkoušky na certifikace od ČNB.

  • Každý konzultant má svého vedoucího, který ho individuálně vzdělává a pravidelně se mu věnuje.

  • Vzdělávací systém pečuje o dlouhodobý profesní i osobní rozvoj našich pracovníků.

  • Baví nás pořádat odměnové a teambuildingové akce.

  • Práce nás baví a chceme si ji užívat, proto vytváříme příjemné pracovní prostředí.

  • Když rostou lidé, roste i celá firma, takže Vás rádi podpoříme ve Vašem rozletu – aneb ty šikovné kariérní růst nemine.

  • Ceníme si skvělých výsledků a umíme to dát najevo finančně, materiálně i lidsky.

PÁR VĚCÍ, BEZ KTERÝCH TO NEPŮJDE:

  • Vzdělání ukončené maturitou

  • Příjemné vystupování

  • Radost z práce s lidmi

  • Chuť učit se novým věcem

VLASTNOSTI, KTERÉ NEJSOU NEZBYTNĚ NUTNÉ, ALE POTĚŠÍ NÁS:

  • Probíhající nebo ukončené VŠ vzdělání

  • Zájem o ekonomii, finance, osobní rozvoj, pedagogiku

  • Radost z výzev a vysoké ambice

  • Týmovost

KONTAKT

Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci

Biskupské nám 1 Olomouc zobrazit na mapě

+420 585 631 054

kariernicentrum@upol.cz

Korespondenční adresa:
Křížkovského 8, Olomouc, 771 47


administrace

Provozní doba

Po: 8:00 – 12:00,13:00 – 15:00
Út: 8:00 – 12:00
St: 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00
Čt: 8:00 – 12:00
Pá: Zavřeno

Konzultace a koučink na základě předchozí dohody


Podpořili nás