Kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Právní služby
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 23 390 Kč - 34 370 Kč, DLE DÉLKY PRAXE (MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN)
Termín uzávěrky: 22. 3. 2024
Zveřejněno: 7. 1. 2022
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa
kontrolora/kontrolorky oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 449/3
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10
Termín nástupu: duben 2024 nebo dle dohody
Charakteristika vykonávané práce:
- samostatné provádění vysoce náročných kontrol ve specializované oblasti,
- provádí kontrolu hospodaření příspěvkových organizací zřízených Jihomoravským krajem,
- provádí kontroly v rámci odpovídajících operačních programů ČR k čerpání finančních prostředků EU,
- provádí kontrolu účelového využití dotací poskytnutých z rozpočtu Jihomoravského kraje,
- vyhodnocuje účinnost vnitřních kontrolních systémů příspěvkových organizací zřizovaných Jihomoravským krajem a navrhuje zdokonalování jejich kvality,
- zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti Krajského úřadu Jihomoravského kraje,
- provádí zpracování analýzy výsledků kontrolní činnosti a navrhuje opatření k nápravě,
- poskytuje metodickou pomoc,
- plní další úkoly na úrovni svěřené funkce.
Kontaktní pracovník: Ing. Radka Kyzlinková, vedoucí oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního, tel. 541 653 107.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- studijní obor: ekonomie, právo nebo veřejná ekonomika a správa,
- znalosti oboru: kontrola, finanční kontrola, účetnictví, rozpočet, majetková oblast, daňová oblast, veřejné zakázky, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem,
- orientace v příslušné legislativě: zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví,
- další požadavky:
- výborná uživatelská znalost MS Office
- ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
- analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problémů
- iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost
- schopnost argumentovat
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- výborný písemný a slovní projev
- schopnost samostatné i týmové práce
- vítáno řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
- home office,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 000 Kč/rok,
- Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok,
- zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
- firemní mateřskou školku,
- široké možnosti dalšího vzdělávání,
- stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 22.03.2024. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- Strukturovaný profesní životopis
- Originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni. Požadované osobní materiály budou po ukončení výběrového řízení vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Pokud Vás nabídka obsazovaného místa zaujala, bližší informace naleznete na www.jmk.cz – volná místa.
Všem zájemcům děkujeme!