Kontrolor/kontrolorka oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden:
Místo výkonu práce: Brno - město
Odměna: 23 390 - 34 370 Kč, DLE DÉLKY PRAXE (MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN)
Termín uzávěrky: 2. 4. 2024
Zveřejněno: 8. 11. 2023
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa
kontrolora/kontrolorky (ekonoma/ekonomky) oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 449/3
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Charakteristika vykonávané práce: Pracovní pozice je zaměřena na vykonávání kontrol všech agend zajišťovaných pracovníky KrÚ JMK, jedná se zejména o kontroly administrace dotací, pracovních postupů dle interních předpisů a dalších činností dle konkrétních pokynů ředitele KrÚ JMK. Oddělením je také zajišťována koordinace veškeré kontrolní činnosti celého úřadu a s tím související analýza
a zpracovávání různých reportních zpráv; stanovuje hlavní směry rozvoje kontrolního systému Jihomoravského kraje; vyhodnocuje účinnost kontrolních systémů jednotlivých odborů KrÚ JMK
a navrhuje zdokonalování jejich kvality; zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti KrÚ JMK.
Kontaktní pracovník: Mgr. Iveta Kalábová, vedoucí oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly, odboru kontrolního a právního tel.: 541 651 256
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu; vyšší odborné vzdělání
- studijní obor: nejlépe ekonomického směru
- znalost ekonomické agendy, problematiky dotací a účetnictví, veřejné podpory a veřejné správy
- znalost příslušné legislativy: zákon o krajích, zákon o finanční kontrole, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, orientaci v problematice veřejných zakázek, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, všeobecný přehled
o dění v Jihomoravském kraji - Další požadavky:
- uživatelská znalost MS Office
- komunikační, formulační a organizační schopnosti
- analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
- schopnost samostatné i týmové práce
- iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení
- ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
- schopnost argumentovat
- výborný písemný a slovní projev
- vítána praxe v oblasti účetnictví, ve státní správě nebo samosprávě
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
- týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
- osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
- home office,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok,
- zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
- firemní mateřskou školku,
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
- stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. dubna 2024. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- Strukturovaný profesní životopis
- Originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni. Požadované osobní materiály budou po ukončení výběrového řízení vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.