Skip to main content

Kontrolor/kontrolorka oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden:

Místo výkonu práce: Brno - město

Odměna: 23 390 - 34 370 Kč, DLE DÉLKY PRAXE (MOŽNOST OSOBNÍHO OHODNOCENÍ A ODMĚN)

Termín uzávěrky: 2. 4. 2024

Zveřejněno: 8. 11. 2023

Kontakty

Kontaktní osoba: Martina Kučerová

Kontaktní telefon: 541651230

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt: Ing. Radka Kovářová, tel.: 541 651 246

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa

 

kontrolora/kontrolorky (ekonoma/ekonomky) oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 449/3

Platové podmínky:            se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10

Termín nástupu:              co nejdříve – dle dohody

Charakteristika vykonávané práce: Pracovní pozice je zaměřena na vykonávání kontrol všech agend zajišťovaných pracovníky KrÚ JMK, jedná se zejména o kontroly administrace dotací, pracovních postupů dle interních předpisů a dalších činností dle konkrétních pokynů ředitele KrÚ JMK. Oddělením je také zajišťována koordinace veškeré kontrolní činnosti celého úřadu a s tím související analýza
a zpracovávání různých reportních zpráv; stanovuje hlavní směry rozvoje kontrolního systému Jihomoravského kraje; vyhodnocuje účinnost kontrolních systémů jednotlivých odborů KrÚ JMK
a navrhuje zdokonalování jejich kvality; zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti KrÚ JMK.

Kontaktní pracovník:        Mgr. Iveta Kalábová, vedoucí oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly, odboru kontrolního a právního tel.: 541 651 256

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu; vyšší odborné vzdělání
  • studijní obor: nejlépe ekonomického směru
  • znalost ekonomické agendy, problematiky dotací a účetnictví, veřejné podpory a veřejné správy
  • znalost příslušné legislativy: zákon o krajích, zákon o finanční kontrole, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, orientaci v problematice veřejných zakázek, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, všeobecný přehled
    o dění v Jihomoravském kraji
  • Další požadavky:
    • uživatelská znalost MS Office
    • komunikační, formulační a organizační schopnosti
    • analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému
    • schopnost samostatné i týmové práce
    • iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení
    • ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
    • schopnost argumentovat
    • výborný písemný a slovní projev
    • vítána praxe v oblasti účetnictví, ve státní správě nebo samosprávě

 

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
  • týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů,
  • osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky,
  • osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days,
  • home office,
  • příspěvek na stravování,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok,
  • zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce,
  • firemní mateřskou školku,
  • jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
  • stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv.

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. dubna 2024. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.

K přihlášce připojte:

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni. Požadované osobní materiály budou po ukončení výběrového řízení vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.