Skip to main content

HR back office – podpora personálního týmu (m, ž) oddělení personálního odboru kancelář ředitele

Zaměstnavatel

Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj

Popis zaměstnavatele:

JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.

Parametry

Typ: Pracovní poměr

Kategorie: Neuvedeno

Počet hodin za týden: 40

Místo výkonu práce: Brno

Odměna: 26680 Kč - 38 570 Kč

Termín uzávěrky: 2. 6. 2025

Zveřejněno: 19. 5. 2025

Kontakty

Kontaktní osoba: Jana Musilová

Kontaktní telefon: 541651205

Kontaktní email: kucerova.martina@kr-jihomoravsky.cz

Další kontakt:

Hledáme pečlivého, spolehlivého a proaktivního kolegu nebo kolegyni, který/á se postará o hladký chod administrativní agendy v rámci personálního týmu.  Pokud vás baví organizace, přesnost, tabulky, termíny – a přitom vám záleží na lidech – může být tato pozice skvělým začátkem nebo pokračováním vaší profesní dráhy v HR.

Nehledáme strategického HR partnera. Hledáme někoho, kdo umí držet systém, dotahovat věci do konce a být oporou, na kterou se můžeme každý den spolehnout.

Co vás na této pozici čeká

  • kompletní správa personální dokumentace – od přípravy pracovních smluv, dodatků a výstupních dokumentů až po vedení osobních spisů a jejich archivaci
  • zadávání a kontrola údajů v personálním systému, včetně aktualizací a sladění informací
  • administrativní podpora HR partnerek – příprava potřebné administrativy pro jejich agendu
  • tvorba přehledů a podkladů pro interní potřeby HR oddělení
  • zajišťování formální správnosti dokumentů a správného záznamu údajů v interních systémech
  • kontrola souladu zpracovávaných dokumentů s pracovněprávními předpisy a interními pravidly
  • zodpovídání dotazů zaměstnanců ohledně jejich pracovních smluv, potvrzení nebo údajů v evidenci

Koho hledáme

  • někoho, kdo má rád pořádek v dokumentech a jistotu v prostředí s jasně stanovenými postupy
  • má základy pracovního práva (nebo ochotu se doučit) a chuť se dál rozvíjet v personální administrativě
  • zvládá běžné kancelářské nástroje (Word, Excel, e-mail)
  • po zaškolení dokáže samostatně a odpovědně plnit svěřené úkoly, hlídat termíny a dotahovat věci do konce
  • chápe význam diskrétnosti a důvěry při práci s osobními údaji
  • pracuje pečlivě a s pozorností k detailům
  • má otevřený přístup ke spolupráci a nebojí se navrhnout zlepšení, když vidí prostor pro zjednodušení
  • požadujeme ukončené vysokoškolské vzdělání

Co nabízíme

  • smysluplnou práci, která tvoří pevné administrativní zázemí pro celý životní cyklus zaměstnanců
  • vedoucího, který stanoví jasný rámec a důvěřuje týmu při jeho naplňování
  • vstup do oblasti HR bez tlaku na strategické výkony – tahle role je o tom, aby věci fungovaly přesně, včas a správně
  • stabilní pracovní prostředí s přátelským kolektivem, který vás podpoří v zaučení i každodenní práci
  • prostor pro odborný růst v oblasti personální administrativy a metodickou podporu zkušenějších kolegů
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
  • stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
  • Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
  • firemní mateřskou školu
  • neformální akce, příjemný pracovní kolektiv, pružnou pracovní dobu

 

Místo výkonu práce:         Brno, Žerotínovo náměstí 3

Platové podmínky:            platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu

Nástup:                                 co nejdříve, případně dle dohody

 

Strukturovaný profesním životopis (uvítáme i motivační dopis), s označením obsazované pozice, zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 02.06.2025, nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno.

 

Součástí výběrového řízení může být i psychologické posouzení uchazeček/uchazečů.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět            na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Kontaktní pracovník:        Mgr. Bc. Martin Brabec

vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele

telefon 541 658 916, e-mail: brabec.martin@jmk.cz

 

Mgr. Jana Musilová

oddělení personální odboru kancelář ředitele

telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

 

nebo další informace na: www.jmk.cz

 

 

Pokud vás baví, když věci dávají smysl a fungují tak, jak mají, budeme rádi, když se nám ozvete.

Těšíme se na setkání s vámi!