Hlavní metodik/metodičky účetnictví oddělení financování obcí odboru ekonomického
Zaměstnavatel
Zaměstnavatel: Jihomoravský kraj
Popis zaměstnavatele:
JSME moderní, otevřený a profesionální úřad - staňte se součástí velkého zaměstnavatele! Naše práce je: SMYSLUPLNÁ - děláme něco pro lidi, kteří v našem kraji žijí, snad ve všech oblastech, které vás napadnou; ROZVÍJEJÍCÍ - můžete se hodně naučit a my Vás podpoříme v dalším vzdělávání; TÝMOVÁ - můžete se stát součástí mnoha týmů, formálních i neformálních; STABILNÍ - u nás najdete stabilní zaměstnání v přátelském pracovním prostředíSamozřejmostí je rovný přístup, slaďování pracovního a rodinného života.
Parametry
Typ: Pracovní poměr
Kategorie: Neuvedeno
Počet hodin za týden: 40
Místo výkonu práce: Brno
Odměna: 25280 Kč - 37170 Kč
Termín uzávěrky: 26. 9. 2024
Zveřejněno: 11. 9. 2024
Hledáme odborníka na účetnictví a rozpočet pro Jihomoravský kraj!
Charakteristika vykonávané práce:
- Metodická a poradenská činnost: Budete poskytovat odborné konzultace obcím a dobrovolným svazkům obcí v oblasti účetnictví a rozpočtu. Vaše rady a doporučení pomohou těmto subjektům efektivně spravovat své finance a dodržovat platné právní předpisy. Zajistíte, aby byla jednotná metodika účetnictví důsledně uplatňována ve všech obcích a dobrovolných svazcích obcí se sídlem na území kraje. Vaše práce přispěje k transparentnosti a efektivitě finančního řízení.
- Organizace předkládání účetních a finančních výkazů: Budete organizovat předkládání účetních a finančních výkazů obcí, dobrovolných svazků obcí a neškolských příspěvkových organizací zřizovaných obcemi do Centrálního systému účetních informací státu.
- Kontrola účetních a finančních výkazů: Stanovíte metody a postupy pro kontrolu správnosti účetních a finančních výkazů předkládaných obcemi a dobrovolnými svazky obcí. Vaše práce zajistí, že všechny finanční údaje budou přesné a v souladu s právními předpisy.
- Schvalování výkazů: Budete pro potřeby Ministerstva financí schvalovat finanční výkazy obcí a dobrovolných svazků obcí v Centrálním systému účetních informací státu.
- Aktualizace znalostí: Průběžně se budete seznamovat s právními předpisy souvisejícími s agendou.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání magisterském nebo bakalářském studijním programu
- studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa
- zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru),
- rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- další požadavky:
-
- praxe zejména v oblasti účetnictví územních samosprávných celků a rozpočtové skladby
- dobrá znalost nástrojů Microsoft Office
- výhodou znalost účetního SW Gordic
- ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí
- schopnost týmové spolupráce, komunikační a prezentační schopnosti
- schopnost nárazově absorbovat velké množství informací
- odolnost vůči zátěži
- samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, pečlivost, adaptabilita.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou v centru Brna
- osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
- 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days
- stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění (nebo DIP) v hodnotě 1.000 Kč/měsíc
- firemní mateřskou školku
- jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
- stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: od 01.11.2024
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.09.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný profesní životopis
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Ing. Antonín Špaček, vedoucí oddělení financování odboru ekonomického
telefon 541 652 233, email: spacek.antonin@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz.
Těšíme se na setkání s vámi!